Projekt poprodejní péče o zákazníky ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt poprodejní péče o zákazníky ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Barvířová, Dagmar
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:22Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:22Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50963
dc.description.abstract Zaměření této diplomové práce je na poprodejní péči o zákazníky ve společnosti ROOMSTOCK market, která působí v oblasti prodeje limitovaných tenisek, oblečení a doplňků. Cílem teoretické části bylo zpracovat podklady, které pojednávají o poprodejní péči o zákazníka a stanovit tak východiska pro následné zpracování praktické části. Hlavním cílem praktické části bylo zanalyzovat současný stav poprodejní péče a zhodnotit výsledky analýzy. Na základě vyhodnocení pak vytvořit projekt, který by nejlépe vyřešil problémy, které byly zjištěny z provedených analýz.
dc.format 113 s. (151 219 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject CRM cs
dc.subject cross selling cs
dc.subject reklamace cs
dc.subject datawarehouse cs
dc.subject zákaznická databáze cs
dc.subject péče o zákazníka cs
dc.subject CRM en
dc.subject cross selling en
dc.subject complaint en
dc.subject datawarehouse en
dc.subject customer database en
dc.subject customer care en
dc.title Projekt poprodejní péče o zákazníky ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Project of After-Sales Customer Care in the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2022-06-22
dc.description.abstract-translated The focus of this thesis is on after-sales care for customers in the company ROOMSTOCK market, which operates in the field of sales of limited sneakers, clothing and accessories. The aim of the theoretical part was to process materials that deal with after-sales customer care and thus determine the basis for the subsequent processing of the practical part. The main goal of the practical part was to analyze the current state of after-sales care and evaluate the results of the analysis. Based on the evaluation, then create a project that would best solve the problems that were identified from the analyzes.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 61718
dc.date.submitted 2022-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
barvířová_2022_dp.pdf 17.89Mb PDF View/Open None
barvířová_2022_op.pdf 1.311Mb PDF View/Open None
barvířová_2022_vp.docx 47.32Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account