Projekt poprodejní péče o zákazníky ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Barvířová, Dagmar
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:22Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:22Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50963
|
|
dc.description.abstract |
Zaměření této diplomové práce je na poprodejní péči o zákazníky ve společnosti ROOMSTOCK market, která působí v oblasti prodeje limitovaných tenisek, oblečení a doplňků. Cílem teoretické části bylo zpracovat podklady, které pojednávají o poprodejní péči o zákazníka a stanovit tak východiska pro následné zpracování praktické části. Hlavním cílem praktické části bylo zanalyzovat současný stav poprodejní péče a zhodnotit výsledky analýzy. Na základě vyhodnocení pak vytvořit projekt, který by nejlépe vyřešil problémy, které byly zjištěny z provedených analýz. |
|
dc.format |
113 s. (151 219 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
cross selling
|
cs |
dc.subject |
reklamace
|
cs |
dc.subject |
datawarehouse
|
cs |
dc.subject |
zákaznická databáze
|
cs |
dc.subject |
péče o zákazníka
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
cross selling
|
en |
dc.subject |
complaint
|
en |
dc.subject |
datawarehouse
|
en |
dc.subject |
customer database
|
en |
dc.subject |
customer care
|
en |
dc.title |
Projekt poprodejní péče o zákazníky ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Project of After-Sales Customer Care in the Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2022-06-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The focus of this thesis is on after-sales care for customers in the company ROOMSTOCK market, which operates in the field of sales of limited sneakers, clothing and accessories. The aim of the theoretical part was to process materials that deal with after-sales customer care and thus determine the basis for the subsequent processing of the practical part. The main goal of the practical part was to analyze the current state of after-sales care and evaluate the results of the analysis. Based on the evaluation, then create a project that would best solve the problems that were identified from the analyzes. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
61718
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account