Projekt měření účinnosti sponzoringu sportu ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt měření účinnosti sponzoringu sportu ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Macurová, Lucie
dc.contributor.author Starý, Milan
dc.date.accessioned 2010-07-16T09:30:07Z
dc.date.available 2013-05-05T23:00:24Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5094
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu měření účinnosti a efektivnosti sponzo-ringových aktivit ve společnosti Skanska a.s. Cílem práce je zhodnotit sponzoring a navrh-nout vhodnou metodiku měření účinnosti a efektivnosti sponzoringu pro firmu Skanska a.s. V úvodní části práce byl proveden rozbor teoretických poznatk, které se týkají, jak sa-motného sponzoringu, jeho členění, tak i metod, které se pouţívají při jeho měření. V praktické části následuje popis sponzorské činnosti ve vybrané firmě, kterou je Skanska a.s. a vzájemného vztahu s fotbalovým klubem 1. FC Brno. Poslední část práce byla věno-vána návrhu projektu účinného měření sponzoringu pro firmu Skanska a.s., závěrečnému hodnocení a doporučení pro management. cs
dc.format 95 s., 6 stran příloh. cs
dc.format.extent 2384513 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2013
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject Public relations cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject metody měření sponzoringu cs
dc.subject metodika měření účinnosti a efektivnosti sponzoringu cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject Public relations en
dc.subject sponsoring en
dc.subject marketing research en
dc.subject the methods of measuring sponsorship efficiency en
dc.subject the methodics of measuring sponsorship efficiency en
dc.title Projekt měření účinnosti sponzoringu sportu ve vybrané firmě cs
dc.title.alternative Project metering come into operation sponsoring sport in choice firm en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Coufalová, Gabriela
dc.date.accepted 2008-06-04
dc.description.abstract-translated This thesis deal proposal project metering come into operation and effectiveness of Spon-zoring activities in the company Skanska a.s. The aim of to valorize sponsoring and to su-ggest suitable philosophy of metering come into operation and effectiveness of sponsoring for the firma Skanska a.s. In introductory parts of work is mentioned the analysis of the theoretical piece of knowledge that concern sponsoring, his segmentation, and also methods that use at his metering. Description of the sponsor activities in firma Skanska a.s. and mutual romance with 1. FC Brno is mentioned in practical part. The last part of the work was set on proposal of philosophy of metering of sponsoring for the firm Skanska a.s. and. with., final valution and recomemendation for management. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8950
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
starý_2008_dp.pdfBlocked 2.274Mb PDF View/Open
starý_2008_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
starý_2008_op.doc 82Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account