Humor a erotika v TV reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Humor a erotika v TV reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Ninhová, Thi Nam Binh
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:21Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:21Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50949
dc.description.abstract Tato práce se zabývá tématem "Humor a erotika v TV reklamě". Práce se blíže věnuje kombinaci apelů humoru a erotiky u ne zcela tradičních produktů. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak spotřebitelé vnímají tuto kombinaci v televizních reklamách a jestli mají nějaký vliv na jejich nákupní chování. V teoretické části je definován samotný pojem reklama, ale jsou zde také zasezeny historické kontexty humorné i erotické reklamy. V teoretické části nalezneme rovněž funkce reklamy a média, přes která se k nám reklama dostává. Dále se práce zaměřuje na jednotlivé apely humoru a erotiky zvlášť, ale i společně. Praktická část obsahuje autorčinu obsahovou analýzu, analýzu a vyhodnocení kvalitativního výzkumu ve formě focus group a kvantitativního výzkumu ve formě elektronického dotazníků
dc.format 172
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject televize cs
dc.subject reklama cs
dc.subject televizní reklama cs
dc.subject reklamní apely cs
dc.subject humor cs
dc.subject erotika cs
dc.subject sex cs
dc.subject emoce cs
dc.subject vtip cs
dc.subject kreati-vita cs
dc.subject nahota cs
dc.subject nahé tělo cs
dc.subject etika cs
dc.subject právo cs
dc.subject television en
dc.subject advertising en
dc.subject tv advertising en
dc.subject advertising appeals en
dc.subject humour en
dc.subject erotica en
dc.subject sex en
dc.subject emotion en
dc.subject joke en
dc.subject creativity en
dc.subject nudity en
dc.subject naked body en
dc.subject ethics en
dc.subject law en
dc.title Humor a erotika v TV reklamě
dc.title.alternative Humour and Erotica in TV Advertising
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is dealing with the topic "Humour and erotica in TV advertising". Above all it focuses on the use of the combination of humour and erotica appeals in advertising on not so traditional products. Aim of this thesis is to find out how consumer perceive the use of mentioned appeals combination in TV advertising and if it has any impact on their purchasing behaviour. The theoretical part defines advertising and the history of humour and erotica in advertising. We can also find function of advertising and medias, through which the advertising is promoted to us. It continues with defining appeal of humour and erotica separately then combined. The practical part contains author's content analysis, analyses and evaluation of results of qualitative research in focus group form and quantitative research in elevtronic questionnaire form.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62535
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
ninhová_2022_dp.zip 114.8Kb application/zip View/Open None
ninhová_2022_op.doc 203.5Kb Unknown View/Open None
ninhová_2022_vp.doc 117.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account