Stávání se čtenářem v digitální éře

DSpace Repository

Language: English čeština 

Stávání se čtenářem v digitální éře

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrová, Zuzana
dc.contributor.author Vašendová, Lucie
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:20Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:20Z
dc.date.issued 2021-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50929
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá čtenářstvím dětí v digitální době. Cílem diplomové práce je zmapovat současný stav čtenářství dětí v digitální době u žáků na prvním stupni základní školy. V teoretické části se věnuji vymezení klíčových pojmů souvisejících se čtenářstvím dětí v digitální době a ve volném čase. Praktická část diplomové práce zahrnuje kvalitativně orientovaný výzkum, který se věnuje popisu a interpretaci získaných dat z polostrukturovaných rozhovorů s žáky, rodiči a učitelkou. Jako doplňková výzkumná metoda byla použita analýza dětské kresby. Výsledky výzkumu jsou prezentovány v závěru této diplomové práce.
dc.format 79 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject čtenářství cs
dc.subject čtenářská gramotnost cs
dc.subject digitální doba cs
dc.subject digitální čtení cs
dc.subject volný čas cs
dc.subject reading en
dc.subject reading literacy en
dc.subject digital age en
dc.subject digital reading en
dc.subject leisure time en
dc.title Stávání se čtenářem v digitální éře
dc.title.alternative Becoming a Reader in the Digital Era
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Hana
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the children´s reading in the digital age. The aim of the diploma thesis is to map the current state of children´s reading in the digital age of pupils in primary school. In the theoretical part, I define the key terms associated with children´s reading in the digital age and in the leisure time. The practical part of the thesis includes qualitatively oriented research, which deals with the describtion and interpretation of obtained data from semi-structured interviews with pupils, parents and teacher. The analysis of children´s drawings was used as an additional research method. The results of the research are presented in the conclusion of this diploma thesis.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-discipline Lower Primary School Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cs
dc.thesis.degree-program Teacher Training for Primary Schools en
dc.identifier.stag 60153
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2022-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
vašendová_2022_dp.pdf 3.537Mb PDF View/Open None
vašendová_2022_op.pdf 352.8Kb PDF View/Open None
vašendová_2022_vp.pdf 356.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account