Stávání se čtenářem v digitální éře
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Petrová, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Vašendová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:20Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:20Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50929
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá čtenářstvím dětí v digitální době. Cílem diplomové práce je zmapovat současný stav čtenářství dětí v digitální době u žáků na prvním stupni základní školy. V teoretické části se věnuji vymezení klíčových pojmů souvisejících se čtenářstvím dětí v digitální době a ve volném čase. Praktická část diplomové práce zahrnuje kvalitativně orientovaný výzkum, který se věnuje popisu a interpretaci získaných dat z polostrukturovaných rozhovorů s žáky, rodiči a učitelkou. Jako doplňková výzkumná metoda byla použita analýza dětské kresby. Výsledky výzkumu jsou prezentovány v závěru této diplomové práce. |
|
dc.format |
79 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
čtenářství
|
cs |
dc.subject |
čtenářská gramotnost
|
cs |
dc.subject |
digitální doba
|
cs |
dc.subject |
digitální čtení
|
cs |
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
reading
|
en |
dc.subject |
reading literacy
|
en |
dc.subject |
digital age
|
en |
dc.subject |
digital reading
|
en |
dc.subject |
leisure time
|
en |
dc.title |
Stávání se čtenářem v digitální éře |
|
dc.title.alternative |
Becoming a Reader in the Digital Era |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2022-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the children´s reading in the digital age. The aim of the diploma thesis is to map the current state of children´s reading in the digital age of pupils in primary school. In the theoretical part, I define the key terms associated with children´s reading in the digital age and in the leisure time. The practical part of the thesis includes qualitatively oriented research, which deals with the describtion and interpretation of obtained data from semi-structured interviews with pupils, parents and teacher. The analysis of children´s drawings was used as an additional research method. The results of the research are presented in the conclusion of this diploma thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Lower Primary School Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teacher Training for Primary Schools |
en |
dc.identifier.stag |
60153
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2022-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account