dc.contributor.advisor |
Lejsal, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Čáňová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:20Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:20Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50923
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí a jejich možným využitím pro marketingové účely ve vybrané společnosti. Struktura práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na charakterizování online a offline marketingu, marketingu na sociálních sítích a následné rozebrání vybraných sociálních sítí a jejich uživatelů. V následující praktické části se nachází rozbor aktuální situace marketingu ve vybrané společnosti a jejich zhodnocení a následné provedení analýz, které nám pomůžou lépe upřesnit slabé a silné stránky společnosti, podle kterých jsou v závěrečné části práce uvedeny doporučení a návrhy na zlepšení pro každou sociální síť, kterou vybraná společnost využívá a okrajově i pro webové stránky. Mimo jiné je v praktické části charakterizovaná společnost, kde nalezneme její historii, aktivity a konkurenci, z které se inspirujeme. |
|
dc.format |
94 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
Sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
YouTube
|
cs |
dc.subject |
Webové stránky
|
cs |
dc.subject |
Internet marketing
|
en |
dc.subject |
Social media
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
YouTube
|
en |
dc.subject |
Websites
|
en |
dc.title |
Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely |
|
dc.title.alternative |
An Analysis of Social Networks and Their Possible Use for Marketing Purposes |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2022-06-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the analysis of the social networks and their possible use for marketing purposes in a selected company. The structure of the work consists of theoretical and practical part. The theoretical part is fucused on the characterization of the online and offline marketing, marketing on social network and their users. The following practical part is an analysis of the current marketing situation in the selected company and evaluation and subsequent analysis, which will help us better specify the strenghts and weaknesses of thee company, according to which the final part of the work improvement for each social network, which the selected company uses and marginally also for websites. Among other things, the practical part characterizes the company, where we find history, activities and competiton, from which we are inspired. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
61498
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-18 |
|