Podpora diverzity a inkluze v marketingové komunikaci značek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podpora diverzity a inkluze v marketingové komunikaci značek

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Besedová, Martina
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:19Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:19Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50911
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na téma podpory diverzity a inkluzi v kontextu marketingové komunikace značek. V práci jsou definovány základní pojmy týkající se tématu, popsána teoretická východiska inkluzivního marketingu a na příkladech ukázány oblasti diverzity, které značky v rámci své marketingové komunikace podporují. Praktická část bakalářské práce se věnuje kvalitativnímu výzkumu zaměřenému na inkluzivní marketing v reklamách ve vztahu ke konkrétní vybrané minoritní skupině osob s tělesným handicapem. Na základě výzkumu provedeného formou polostrukturovaného rozhovoru se práce snaží přiblížit to, jaký zaujímají vybraní příslušníci generace Z přístup k otázkám podpory diverzity v reklamách a jakým způsobem vnímají, když v reklamách vystupují osoby s tělesným handicapem.
dc.format 79 s. (120 897 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject diverzita cs
dc.subject generace Z cs
dc.subject inkluze cs
dc.subject inkluzivní marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject stereotyp cs
dc.subject tělesné postižení cs
dc.subject značka cs
dc.subject advertisement en
dc.subject brand en
dc.subject diversity en
dc.subject generation Z en
dc.subject inclusion en
dc.subject inclusive marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject physical disability en
dc.subject stereotype en
dc.title Podpora diverzity a inkluze v marketingové komunikaci značek
dc.title.alternative Promoting Diversity and Inclusion in Brands Marketing Communications
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the topic of promoting diversity and inclusion in the context of brand marketing communication. The thesis defines the basic concepts related to the topic, describes the theoretical background of inclusive marketing, and uses examples to show the areas of diversity that brands promote in their marketing communication. The practical part of the bachelor thesis is devoted to qualitative research focused on inclusive marketing in advertisements in relation to a specific selected minority group of people with physical disabilities. Based on research conducted in the form of a semi-structured interview, the thesis seeks to shed light on how selected members of generation Z approach the issue of promoting diversity in advertisements and how they perceive advertisements featuring people with physical disabilities.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62580
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
besedová_2022_dp.pdf 1.675Mb PDF View/Open None
besedová_2022_op.doc 119.5Kb Unknown View/Open None
besedová_2022_vp.doc 112.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account