Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fafílek, Michael
dc.contributor.author Štěbrová, Tereza
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:18Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:18Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50890
dc.description.abstract Předmětem této bakalářské práce je popsat pomocí konkrétních analýz konkurenceschopnost předem vybrané společnosti a srovnat ji s jejími hlavními konkurenty. Cílem práce je navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení konkurenceschopnosti vybrané společnosti. V první části bakalářské práce jsou teoreticky popsány pojmy spojené s tématem a strategické analýzy. Strategické analýzy jsou následně aplikovány v praktické části na konkrétní společnost. V závěru práce jsou na základě výsledků analýz navrhnuty doporučení vedoucí ke zlepšení konkurenceschopnosti vybrané společnosti.
dc.format 74 s. (107 859 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject Porterův model cs
dc.subject Benchmarking cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Competition en
dc.subject competitiveness en
dc.subject Porter's model en
dc.subject Benchmarking en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti
dc.title.alternative The Analysis of Competitiveness of the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Matošková, Jana
dc.date.accepted 2022-06-29
dc.description.abstract-translated The subject of this bachelor thesis is to describe the competitiveness of a selected company using specific analyses and to compare it with its main competitors. The aim of the thesis is to propose recommendations leading to the improvement of the competitiveness of the selected company. The first part of the bachelor thesis are described the terms associated with the topic and strategic analyses. Strategic analyses are then applied in the practical part to a particular company. At the end of the thesis are recommendations leading to the improvement of the competitiveness of the selected company which are proposed based on the results of the analyses.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 61695
dc.date.submitted 2022-05-19


Files in this item

Files Size Format View Description
štěbrová_2022_dp.pdf 1.664Mb PDF View/Open None
štěbrová_2022_op.docx 50.10Kb Unknown View/Open None
štěbrová_2022_vp.docx 49.36Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account