Analýza profesní zkušenosti učitelů/učitelek prvního stupně ZŠ s implementací opatření sociální inkluze do škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza profesní zkušenosti učitelů/učitelek prvního stupně ZŠ s implementací opatření sociální inkluze do škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Klapko, Dušan
dc.contributor.author Vanderková, Barbora
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:18Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:18Z
dc.date.issued 2021-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50885
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem sociální inkluze v českém školství. Cílem diplomové práce je popsat profesní zkušenosti učitelů prvního stupně základní školy s inkluzivním vzděláváním a s realizací těchto opatření do škol. V rámci sociální inkluze se zaměřujeme na žáky se sociálním znevýhodněním, konkrétněji romské žáky. Empirická část má charakter kvalitativního designu výzkumu.
dc.format 100 s. (159 017)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální inkluze cs
dc.subject inkluzivní vzdělávání cs
dc.subject implementace opatření cs
dc.subject profesní zkušenosti učitelů cs
dc.subject žák se sociálním znevýhodněním cs
dc.subject social inclusion en
dc.subject inclusive education en
dc.subject implementation of measures en
dc.subject professional experience of teachers en
dc.subject pupil with social disadvantage en
dc.title Analýza profesní zkušenosti učitelů/učitelek prvního stupně ZŠ s implementací opatření sociální inkluze do škol
dc.title.alternative Analysis of the Professional Experience of Primary School Teachers with the Implementation of Social Inclusion Measures in the Schools
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vašíková, Jana
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the topic of social inclusion in Czech education system. The aim of the diploma thesis is to describe the professional experience of primary school teachers with inclusive education and with the implementation of these measures in schools. As part of social inclusion, we focus on socially disadvantaged pupils, more specifically on Roma pupils. The empirical part has the character of qualitative research design.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-discipline Lower Primary School Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cs
dc.thesis.degree-program Teacher Training for Primary Schools en
dc.identifier.stag 60152
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
vanderková_2022_dp.pdf 3.179Mb PDF View/Open None
vanderková_2022_op.pdf 356.5Kb PDF View/Open None
vanderková_2022_vp.pdf 379.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account