dc.contributor.advisor |
Šviráková, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Suchánková, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:18Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:18Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50874
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem a jejím možným využitím v marketingové strategii deskové hry pro nevidomé. Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z oblasti společenské odpovědnosti, marketingové komunikační strategie a fundraisingu. Praktická část dává možnost nahlédnout na trh s deskovými hrami, respektive deskovými hrami pro nevidomé. Rovněž analyzuje samotnou deskovou hru a její postavení na trhu. Velká část praktické části je též věnována kvalitativnímu výzkumu, díky kterému se lze dozvědět, jak fungují společnosti v otázkách rozhodování o svých společensky odpovědných aktivitách. Z analýz, výzkumu a získaných informací je následně v projektové části navržena marketingová strategie pro deskovou hru, která je založena na nabídce spolupráce pro společensky odpovědné firmy. |
|
dc.format |
97 s. (162 142) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
společenská odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
CSR
|
cs |
dc.subject |
desková hra
|
cs |
dc.subject |
desková hra pro nevidomé
|
cs |
dc.subject |
fundraising
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
corporate social responsibility
|
en |
dc.subject |
CSR
|
en |
dc.subject |
board game
|
en |
dc.subject |
board game for blind people
|
en |
dc.subject |
fundraising
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.title |
Využití CSR aktivit firem v marketingové strategii deskové hry pro nevidomé |
|
dc.title.alternative |
Use of CSR Activities of Companies in the Marketing Strategy of a Board Game for the Blind People |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štrauss, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2022-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the topic of corporate social responsibility and its possible use in the marketing strategy of a board game for blind people. The theoretical part contains a summary of basic terms from the areas of social responsibility, marketing communication strategy and fundraising. The practical part introduces the market with board games, especially the market with board games for the blind. It also analyzes the board game itself and its position on the market. A large part of the practical section is also devoted to qualitative research, thanks to which it is possible to learn how companies work in matters of decision-making about their socially responsible activities. From the analyzes, research and all the obtained information, a marketing strategy for the board game is proposed in the project part. The strategy is based on the offer of cooperation for a socially responsible company. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62541
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-15 |
|