Komunikace učitele a dětí v badatelsky orientovaném vzdělávání v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace učitele a dětí v badatelsky orientovaném vzdělávání v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Staňková, Alena
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:17Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:17Z
dc.date.issued 2021-10-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50863
dc.description.abstract Předmětem mé bakalářské práce je popsat a analyzovat komunikaci učitele a dětí při badatelských aktivitách v mateřské škole. Teoretická část práce vysvětluje pojmy komunikace, badatelsky orientované vzdělávání a kvalitu komunikace při badatelsky orientovaném vzdělávání. Praktická část práce se zaměřuje na realizací kvalitativního výzkumu s využitím nestrukturovaného pozorování. Hlavním cílem výzkumu bylo popsat, jak učitel komunikuje s dětmi při badatelských aktivitách v mateřské škole. Na závěr jsou interpretovány data a výsledky výzkumu a navržená doporučení pro praxi.
dc.format 53 s. (76 351 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikace cs
dc.subject pedagogická komunikace cs
dc.subject BOV cs
dc.subject otázky učitele cs
dc.subject Communication en
dc.subject pedagogical communication en
dc.subject BOV en
dc.subject teacher questions en
dc.title Komunikace učitele a dětí v badatelsky orientovaném vzdělávání v mateřské škole
dc.title.alternative Communication between teachers and children in research education in kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šmatelková, Nikola
dc.date.accepted 2022-06-08
dc.description.abstract-translated The subject of my bachelor thesis is to describe and analyze the comunication of a teacher and children during eploratory activities in kindergarden. The teoretical part of the thesis explains the concepts of communication, exploration-oriented education a the quality of communication in exploration-oriented education. The practical part of the thesis focuses on conducting the realization of qualitite research using unstructured observation. The main aim of the research was to describe how the teacher communicates with children during exploratory activities in kindergarden. Finally, the data and the results of the research are interpreted and recommendations for practice are proposed.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 60247
dc.date.submitted 2022-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
staňková_2022_dp.pdf 1.538Mb PDF View/Open None
staňková_2022_op.pdf 354.1Kb PDF View/Open None
staňková_2022_vp.pdf 331.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account