Komunikační plán k zahájení strategických aktivit v kulturních organizacích
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Večerková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:17Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:17Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50858
|
|
dc.description.abstract |
Účelem diplomové práce je vytvoření komunikačního plánu, který by motivoval kulturní organizace kzahájení strategických aktivit. Teoretická část práce poskytuje základní východiska týkající se kulturních organizací, nových přístupů, které se v této sféře objevují a k jejich strategickému řízení. Praktická část mapuje stav českých kulturních organizací a vyhodnocuje a interpretuje kvalitativní šetření, které bylo realizováno formou osobních rozhovorů. V projektové části je na základě informací zjištěných ve výzkumu sestaven komunikační plán pod záštitou nově vznikajícího studia Shifters. |
|
dc.format |
100 s. (159 811) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
strategické řízení
|
cs |
dc.subject |
muzea
|
cs |
dc.subject |
galerie
|
cs |
dc.subject |
kulturní organizace
|
cs |
dc.subject |
rozvoj publika
|
cs |
dc.subject |
návštěvnická zkušenost
|
cs |
dc.subject |
budování kapacit
|
cs |
dc.subject |
nové obchodní modely
|
cs |
dc.subject |
přístupnost
|
cs |
dc.subject |
udržitelnost
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
strategy management
|
en |
dc.subject |
museum
|
en |
dc.subject |
galleries
|
en |
dc.subject |
culture organization
|
en |
dc.subject |
audience development
|
en |
dc.subject |
visitor experience
|
en |
dc.subject |
capacity building
|
en |
dc.subject |
new business models
|
en |
dc.subject |
accessibility
|
en |
dc.subject |
sustainability
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.title |
Komunikační plán k zahájení strategických aktivit v kulturních organizacích |
|
dc.title.alternative |
Communication Plan to Launch Strategic Activities within Cultural Organizations |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2022-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of the Thesis is to create a communication plan that would motivate cultural organizations to launch their strategic activities. The theoretical part of the work provides essential starting points concerning cultural organizations, new approaches that appear in this area, and their strategic management. The analytical part maps the state of Czech cultural organizations and evaluates and interprets the qualitative survey, which was conducted in the form of personal interviews. In the project part, based on the information found in the research, a communication plan is compiled under the auspices of the newly emerging Shifters studio. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62518
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account