Narativní produkce dětí předškolního věku v závislosti na poskytnuté opoře pro vyprávění příběhu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Petrová, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Jurajdová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:17Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:17Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50853
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou narativních schopností dětí. Jedná se o problematiku, která v posledních letech vstupuje do popředí zájmu mnoha výzkumníků. Teoretická část se zabývá teoretickými východisky, která jsou spojena s narativními schopnostmi, jako jsou komunikační kompetence, narativní vývoj v předškolním období. Teoretická část zároveň tvoří jádro pro empirickou část práce, tedy zda ilustrovaná opora podporuje vyprávění příběhu dětmi. V praktické části práce jsou pomocí kvalitativního výzkumu analyzovány příběhy dětí, které produkovaly na základě vlastní fantazie a na základě ilustrované opory. Závěr práce je věnován shrnutí výsledků výzkumu a zpracování doporučení pro praxi mateřské školy. |
|
dc.format |
77 536 znaků |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Narativní schopnosti
|
cs |
dc.subject |
jazyk
|
cs |
dc.subject |
řeč
|
cs |
dc.subject |
ilustrovaná opora
|
cs |
dc.subject |
Narrative abilities
|
en |
dc.subject |
language
|
en |
dc.subject |
speech
|
en |
dc.subject |
illustrated support
|
en |
dc.title |
Narativní produkce dětí předškolního věku v závislosti na poskytnuté opoře pro vyprávění příběhu |
|
dc.title.alternative |
Narrative production of preschool children depending on the support provided for storytelling |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2022-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on the narrative abilities of children. This is an issue that has come to foreground of interest of many researchers in recent years. The theoretical part is focused on theoretical knowledge which relate to narrative abilities, such as communication competences, narrative development in preschool period. Theoretical part at the same time forms the theoretical core for empirical part, therefore whether illustrated support supports children's storytelling. In the practical part, qualitative Research analyses the stories of children which they produced based on their own imagination and based on illustrated support. The conclusion of this thesis is devoted to a summary of research results and recommendations for the practice of kindergarten. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
60189
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account