Komunikační strategie kočičího útulku Dobré ruce ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie kočičího útulku Dobré ruce ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Němcová, Petra
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:17Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:17Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50851
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje vymezení pojmů jako neziskový sektor, neziskové organizace, marketingová komunikace a propagační aktivity v neziskovém sektoru, zejména zvířecích útulků. Praktická část zkoumá, na základě dotazníku, povědomí lidí o útulcích ve Zlínském kraji, jejich motivaci k darování peněz takovýmto organizacích, názor lidí na propagaci útulků a na základě rozhovorů a analýz také zjišťuje, jak se útulky skutečně propagují. Práce se primárně zaměřuje na kočičí útulek Dobré ruce. Na základě výsledků výzkumu lze vyvodit konkrétní doporučení pro výše zmíněný kočičí útulek a jeho propagaci.
dc.format 90 s. (101 214 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject útulek cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject propagace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject non-profit organization en
dc.subject shelter en
dc.subject marketing communications en
dc.subject promotion en
dc.subject social media en
dc.title Komunikační strategie kočičího útulku Dobré ruce ve Zlíně
dc.title.alternative Communication Strategy of the Cat Shelter Dobré ruce in Zlín
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with the defining terms such as the nonprofit sector, nonprofit organizations, marketing communications, and promotional activities in the nonprofit sector, especially animal shelters. The practical part examines people's awareness of shelters in the Zlín Region, their motivation for donating money to such organizations, people's opinion on the promotion of shelters, and also examines how shelters are actually promoted, based on interviews and analyses. The work primarily focuses on the Dobré ruce cat shelter. Based on the results of the research, specific recommendations can be made for the aforementioned cat shelter and their promotion.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62641
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
němcová_2022_dp.pdf 5.193Mb PDF View/Open None
němcová_2022_op.doc 119.5Kb Unknown View/Open None
němcová_2022_vp.pdf 145.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account