dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Němcová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:17Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:17Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50851
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje vymezení pojmů jako neziskový sektor, neziskové organizace, marketingová komunikace a propagační aktivity v neziskovém sektoru, zejména zvířecích útulků. Praktická část zkoumá, na základě dotazníku, povědomí lidí o útulcích ve Zlínském kraji, jejich motivaci k darování peněz takovýmto organizacích, názor lidí na propagaci útulků a na základě rozhovorů a analýz také zjišťuje, jak se útulky skutečně propagují. Práce se primárně zaměřuje na kočičí útulek Dobré ruce. Na základě výsledků výzkumu lze vyvodit konkrétní doporučení pro výše zmíněný kočičí útulek a jeho propagaci. |
|
dc.format |
90 s. (101 214 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
útulek
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
shelter
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie kočičího útulku Dobré ruce ve Zlíně |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy of the Cat Shelter Dobré ruce in Zlín |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis deals with the defining terms such as the nonprofit sector, nonprofit organizations, marketing communications, and promotional activities in the nonprofit sector, especially animal shelters. The practical part examines people's awareness of shelters in the Zlín Region, their motivation for donating money to such organizations, people's opinion on the promotion of shelters, and also examines how shelters are actually promoted, based on interviews and analyses. The work primarily focuses on the Dobré ruce cat shelter. Based on the results of the research, specific recommendations can be made for the aforementioned cat shelter and their promotion. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62641
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|