Analýza vzdělávacích potřeb učitelů mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vzdělávacích potřeb učitelů mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tallová, Barbora
dc.contributor.author Musilová, Jitka
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:16Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:16Z
dc.date.issued 2021-10-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50839
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou vzdělávacích potřeb učitelů mateřských škol. Cílem práce je analyzovat vzdělávací potřeby učitelů mateřských škol v okrese Břeclav. Využitou metodou kvantitativně orientovaného výzkumu je dotazník pro učitele mateřských škol. Výsledky poukazují na potřebu učitelů prohlubovat svou diagnostickou a intervenční kompetenci a zároveň na nedostatečnou nabídkou kurzů v Jihomoravském kraji zaměřených na tuto kompetenci. Výsledky také dále poukazují na vysokou potřebu dalšího vzdělávání učitelů mateřských škol.
dc.format 59 s. (69 638 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject další vzdělávání pedagogických pracovníků cs
dc.subject profesní kompetence cs
dc.subject vzdělávací potřeby cs
dc.subject further education of pedagogical staff en
dc.subject professional competence en
dc.subject educational needs en
dc.title Analýza vzdělávacích potřeb učitelů mateřských škol
dc.title.alternative Analysis of the Educational Needs of Nursery School Teachers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gavora, Peter
dc.date.accepted 2022-06-08
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis analyses the overall educational needs of kindergarden teachers. The main aim is to tackle these needs of teachers in the Breclav area. The method used for quantitatively oriented research is a questionnaire. Among the main findings of the research is that the teachers wish to deepen their diagnostic and intervention competence. Furthermore that there is an insufficient offer of courses in the South Moravian Region focused on this exact competence. The research discovers the kindergarden teachers' high demand of further education in general.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 60244
dc.date.submitted 2022-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
musilová_2022_dp.pdf 1.895Mb PDF View/Open None
musilová_2022_op.pdf 581.2Kb PDF View/Open None
musilová_2022_vp.pdf 332.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account