Interakce dětí ve věkově homogenní a heterogenní třídě mateřské školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pacholík, Viktor
|
|
dc.contributor.author |
Rektoříková, Terezie
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:11Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:11Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50713
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná bakalářská práce je zabývá popisem sociálních interakcí ve věkově homogenní a heterogenní třídě mateřské školy. Teoretická část se zaměřuje na sociální vývoj dítěte a charakterizuje sociální interakce ve věkově homogenní a heterogenní třídě mateřské školy. Praktickou část tvoří kvalitativně orientovaný výzkum, jehož hlavním cílem je popsat sociální interakce mezi děti ve věkově homogenních a heterogenních třídách mateřské školy. Výzkum byl realizován prostřednictvím metody pozorování dětí v mateřské škole. |
|
dc.format |
50 s. 79554 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální interakce
|
cs |
dc.subject |
věkově homogenní třída
|
cs |
dc.subject |
věkově heterogenní třída
|
cs |
dc.subject |
social interaction
|
en |
dc.subject |
age homogeneous class
|
en |
dc.subject |
age heterogeneous class
|
en |
dc.title |
Interakce dětí ve věkově homogenní a heterogenní třídě mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Interaction of children in the age-homogeneous and heterogeneous kindergarten class |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lukšík, Ivan |
|
dc.date.accepted |
2022-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The presented bachelor thesis deals with the description of social interactions in the age-homogeneous and heterogeneous kindergarten class. The theoretical part focuses on the social development of the child and characterizes the social interactions in the age-homogeneous and heterogeneous kindergarten class. The practical part consists of qualitatively oriented research, the main goal of which is to describe social interactions between children in age-homogeneous and heterogeneous kindergarten classes. The research was carried out using the method of observing children in kindergarten. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
59887
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account