Komunikační strategie sázkové kanceláře Sazkabet
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Pavel, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:10Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:10Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50706
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá oblastí komunikační strategie. Cílem práce je analýza komunikační strategie sázkové kanceláře Sazkabet a vypracování návrhu na její možné rozšíření a zefektivnění v marketingových online kanálech. Tato práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část je zaměřena na poznání odvětví kurzového sázení a definici základních marketingových pojmů, respektive oblast komunikačního mixu, digitálního marketingu a tvorby komunikační strategie. Praktická část je zaměřena na představení společnosti a komunikační strategie, analýzu komunikace konkurence v online marketingových kanálech a dva výzkumy - kvalitativní a kvantitativní. V navazující projektové části, která vychází z poznatků předchozích dvou, je vyhotoven návrh pro rozšíření a zefektivnění komunikační strategie v online marketingových kanálech. |
|
dc.format |
110 s. (201 073 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
sázková kancelář
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
betting agency
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie sázkové kanceláře Sazkabet |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy of Betting Agency Sazkabet |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2022-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the area of communication strategy. The aim of the work is to analyze the communication strategy of the betting agency Sazkabet and to develop a proposal for its possible expansion and streamlining in online marketing channels. This work is divided into three parts. The theoretical part is focused on the knowledge of the betting industry and the definition of basic marketing concepts, respectively the area of communication mix, digital marketing and the creation of a communication strategy. The practical part is focused on the introduction of the company and on the communication strategy, analysis of competition communication in online marketing channels and two researches - qualitative and quantitative. In the follow-up project part, which is based on the findings of the previous two, a proposal is made for expanding and streamlining the communication strategy in online marketing channels. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62507
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account