Komunikační strategie sázkové kanceláře Sazkabet

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie sázkové kanceláře Sazkabet

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Pavel, Jan
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:10Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:10Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50706
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá oblastí komunikační strategie. Cílem práce je analýza komunikační strategie sázkové kanceláře Sazkabet a vypracování návrhu na její možné rozšíření a zefektivnění v marketingových online kanálech. Tato práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část je zaměřena na poznání odvětví kurzového sázení a definici základních marketingových pojmů, respektive oblast komunikačního mixu, digitálního marketingu a tvorby komunikační strategie. Praktická část je zaměřena na představení společnosti a komunikační strategie, analýzu komunikace konkurence v online marketingových kanálech a dva výzkumy - kvalitativní a kvantitativní. V navazující projektové části, která vychází z poznatků předchozích dvou, je vyhotoven návrh pro rozšíření a zefektivnění komunikační strategie v online marketingových kanálech.
dc.format 110 s. (201 073 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject sázková kancelář cs
dc.subject marketing en
dc.subject digital marketing en
dc.subject communication mix en
dc.subject communication strategy en
dc.subject marketing research en
dc.subject betting agency en
dc.title Komunikační strategie sázkové kanceláře Sazkabet
dc.title.alternative Communication Strategy of Betting Agency Sazkabet
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the area of communication strategy. The aim of the work is to analyze the communication strategy of the betting agency Sazkabet and to develop a proposal for its possible expansion and streamlining in online marketing channels. This work is divided into three parts. The theoretical part is focused on the knowledge of the betting industry and the definition of basic marketing concepts, respectively the area of communication mix, digital marketing and the creation of a communication strategy. The practical part is focused on the introduction of the company and on the communication strategy, analysis of competition communication in online marketing channels and two researches - qualitative and quantitative. In the follow-up project part, which is based on the findings of the previous two, a proposal is made for expanding and streamlining the communication strategy in online marketing channels.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62507
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
pavel_2022_dp.zip 96.82Mb application/zip View/Open None
pavel_2022_op.pdf 278.8Kb PDF View/Open None
pavel_2022_vp.doc 123.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account