Postoj dospívajících v dětských domovech ke vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoj dospívajících v dětských domovech ke vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Martincová, Jana
dc.contributor.author Kališová, Adriana
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:10Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:10Z
dc.date.issued 2022-01-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50698
dc.description.abstract Práce se zaměřuje na, postoje dospívajících v dětských domovech ke vzdělávání, a faktory, jejž je ovlivňují. Práce se zabývá prostředí dětského domova a školního klimatu ovlivňuje tvorbu těchto postojů. Teoretická část nás sblíží s pojmy dospívaní, dítě v ohrožení, dětský domov, školní klima a socializace. Výzkumná část byla provedena kvantitativní metodou, formou dotazníku pro žáky 2. stupně základní školy, pobývající v dětském domově s cílem zjistit postoj dospívajících v dětských domovech ke vzdělávání.
dc.format 52
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dospívání cs
dc.subject dítě v ohrožení cs
dc.subject dětský domov cs
dc.subject třídní klima cs
dc.subject adolescents en
dc.subject child at risk en
dc.subject children's home en
dc.subject class climate en
dc.subject attitude en
dc.title Postoj dospívajících v dětských domovech ke vzdělávání
dc.title.alternative Attitudes of Adolescents in an Institutional Care towards Education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated The work is focused on the attitudes of adolescents in children's homes towards education, and the factors that affect them. This work deals with how the environment of the children's home, the school climate and socialization. The theoretical part introduces us to the concepts of adolescence, child at risk, children's home, attitudes, class climate and the obstacles that occur in the process of educating children from children's homes. The research part was carried out using a quantitative method, in the form of a questionnaire for primary school pupils residing in children's home in order to find out the attitude of adolescents in children's homes towards education.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 61015
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2022-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
kališová_2022_dp.pdf 1.629Mb PDF View/Open None
kališová_2022_op.docx 17.52Kb Unknown View/Open None
kališová_2022_vp.docx 17.55Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account