dc.contributor.advisor |
Božik, Roman
|
|
dc.contributor.author |
Manová, Adriana
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:10Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:10Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50688
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá možnostmi výchovného působení metodika prevence v podmínkách školních klubů. Prevence na základních školách je stále více aktuální, proto se práce zaměřuje jak na působení metodika prevence ve školních klubech, tak na formy práce, které volí, důležitost spolupráce s ostatními kolegy a v neposlední řadě i rizikové chování žáků, problémy dnešní doby a jejich řešení. Teoretická část se věnuje shrnutí poznatků o školním metodikovi prevence, jeho přípravě, práci a povinnostech. Dále také rizikovému chování a v neposlední řadě prevenci a školnímu klubu. Výzkumná část už směřuje k samotnému výzkumu a jeho výsledkům. Výzkum byl realizován prostřednictvím interview se školními metodiky prevence a následné analýzy Minimálních preventivních programů. V závěru výzkumu jsou shrnuty odpovědi na výzkumné otázky, které naplňují cíle a dílčí cíle této práce. V diskuzi je pojednáno o silných a slabých stránkách a také je formulováno doporučení pro další pedagogický výzkum. |
|
dc.format |
98 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
školní metodik prevence
|
cs |
dc.subject |
školní klub
|
cs |
dc.subject |
rizikové chování žáků
|
cs |
dc.subject |
prevence rizikového chování
|
cs |
dc.subject |
school prevention methodologist
|
en |
dc.subject |
school club
|
en |
dc.subject |
risky behaviour of pupils
|
en |
dc.subject |
prevention of risky behaviour
|
en |
dc.title |
Možnosti výchovného působení metodika prevence v podmínkách školních klubů |
|
dc.title.alternative |
The Possibilities of a Prevention Methodologist's Educational Activities in the Conditions of a School Club |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Klapko, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2022-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis focuses on the possibilities of a prevention methodologist's educational work in school clubs. Prevention at primary school is a contemporary topic, therefore, the thesis focuses both on a methodologist's prevention in school clubs and on the forms of work they chose, the importance of cooperation with other colleagues and last but not least, on risky behaviour of pupils, contemporary problems and their solution. The theoretical part summarises the findings about a school methodologist of prevention, their preparation, work, and duties. Furthermore, it focuses on risky behaviour and also on prevention and school clubs. The research part concentrates on the research itself and its results. The research was conducted using interviews with school methodologists of prevention and a subsequent analysis of Minimum prevention programmes. The conclusion of the research summarises the answers to the research questions which met the goals and partial goals of this thesis. The discussion concentrates on the strengths and weaknesses and also states the recommendations for a follow-up pedagogical research. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Lower Primary School Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teacher Training for Primary Schools |
en |
dc.identifier.stag |
60137
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2022-04-19 |
|