dc.contributor.advisor |
Lemrová, Soňa
|
|
dc.contributor.author |
Lachout, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:09Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:09Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50682
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na pedagogické pracovníky, kteří vykonávají velmi náročnou práci ve specifických školských zařízeních, jakými jsou zařízení ústavní a ochranné výchovy, a významnost emoční inteligence na výkon jejich povolání. Teoretická část se věnuje shrnutí klíčových myšlenek odborné veřejnosti v oblasti emoční inteligence, vymezení základních pojmů a emočních dovedností, které mají na celkovou emoční inteligenci zřejmý vliv a také se podrobněji věnuje faktorům, které mohou emoční inteligenci závažně ovlivňovat. Jde především o vliv pohlaví, věku a úrovně dosaženého vzdělání. Aby teoretická práce byla ucelená, jsou vymezeny i pojmy pedagog v ústavním zařízení a jeho osobnost a vymezení pojmu ústavní a ochranná výchova. Praktická, výzkumná, část navazuje na část teoretickou, a jejím cílem je pomocí kvantitativního výzkumu zjistit úroveň emoční inteligence u soudobých pedagogů pracujících ve specifickém školském zařízení, tedy v zařízeních ústavní výchovy. |
|
dc.format |
61 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
emoční inteligence
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
pedagog
|
cs |
dc.subject |
školské zařízení
|
cs |
dc.subject |
ústavní výchova
|
cs |
dc.subject |
pohlaví
|
cs |
dc.subject |
věk
|
cs |
dc.subject |
dosažené vzdělání
|
cs |
dc.subject |
emotional intelligence
|
en |
dc.subject |
emotion
|
en |
dc.subject |
pedagogue
|
en |
dc.subject |
school facilities
|
en |
dc.subject |
institutional care
|
en |
dc.subject |
gender
|
en |
dc.subject |
age
|
en |
dc.subject |
level of education
|
en |
dc.title |
Emoční inteligence pedagogů v ústavních zařízeních |
|
dc.title.alternative |
Emotional Intelligence of Teachers in Institutional Facilities |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrnčiříková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2022-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis focus on pedagogical staff who perform very demanding work in specific school facilities, such as institutional and protective education facilities, and the importance of emotional intelligence in the performance of their profession. The theoretical part of summarizes the key ideas of the professional community in the field of emotional intelligence, and also defines the basic concepts and emotional skills that have a pronounced effect on overall emotional intelligence, and focus on the factors that can seriously affect emotional intelligence. It is mainly about the influence of gender, age, and level of education institutional. The theoretical work to be comprehensive, also deals with the definition of the term's pedagogue in an institutional facility and his personality and the definition of the term institutional and protective education. The practical research part follows the theoretical part. It aims to use quantitative research to determine the level of emotional intelligence of contemporary teachers working in a specific school facility, i.e., institutional care facilities. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
61455
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-29 |
|