Analýza profesní zkušenosti učitelů/učitelek prvního stupně základní školy se zvládáním krizových situací v edukačním procesu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza profesní zkušenosti učitelů/učitelek prvního stupně základní školy se zvládáním krizových situací v edukačním procesu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Klapko, Dušan
dc.contributor.author Chrbjátová, Nikola
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:09Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:09Z
dc.date.issued 2021-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50681
dc.description.abstract Tato diplomová práce popisuje východiska edukačního procesu a vyobrazuje problematiku krizových situací. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Realizace kvalitativního výzkumu zahrnuje analýzu příběhů učitelů, kteří sdílí své zkušenosti s krizovými situacemi z edukačního procesu.
dc.format 95 s. (163 047 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject krizová situace ve škole cs
dc.subject profesní zkušenosti učitele cs
dc.subject žák s rizikovými projevy cs
dc.subject syndrom vyhoření cs
dc.subject crisis situation at school en
dc.subject professional expetience of teacher en
dc.subject pupil with risky behavior en
dc.subject burnout effect en
dc.title Analýza profesní zkušenosti učitelů/učitelek prvního stupně základní školy se zvládáním krizových situací v edukačním procesu
dc.title.alternative Analysis of the Professional Experience of Primary School Teachers with Crisis Situation in the Educational Process
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gavora, Peter
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated This diploma thesis describes the starting points of the educational process and depicts the issue of crisis situations. It is divided into theoretical and practical part. The implementation of qualitative research includes an analysis of the stories of teachers who share their experiences with crisis situations from the educational process.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-discipline Lower Primary School Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cs
dc.thesis.degree-program Teacher Training for Primary Schools en
dc.identifier.stag 60127
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
chrbjátová_2022_dp.pdf 2.547Mb PDF View/Open None
chrbjátová_2022_op.pdf 550.3Kb PDF View/Open None
chrbjátová_2022_vp.pdf 375.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account