dc.contributor.advisor |
Rygl, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Česalová, Helena
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:08Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:08Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50663
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje komunikačnímu mixu společnosti Aircraft Industries, a.s. V teoretické části je sumarizován komunikační mix a popis jednotlivých vybraných analýz. V praktické části je nejprve představena společnost Aircraft Industries, a.s. a vyráběné letouny a jejich modifikace, následuje Porterova analýza, analýza komunikačního mixu a SWOT analýza. V návaznosti na provedené analýzy jsou navrhnuta zlepšení komunikačního mixu společnosti. |
|
dc.format |
72 s. (118 032 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
letecká výroba
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
aviation production
|
en |
dc.title |
Komunikační mix společnosti Aircraft Industries, a.s. |
|
dc.title.alternative |
The Communication Mix of the Company Aircraft Industries, a.s. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the communication mix of the Aircraft Industries, a.s. company. In the theoretical part, the communication mix is summarized and the individual selected analyses are described. In the practical part, Aircraft Industries, a.s. company and the manufactured aircraft and their modifications are first introduced, followed by Porter's analysis, communication mix analysis, and SWOT analysis. Following the analyses, improvements to the company's communication mix are suggested. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62583
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|