Zkušenosti učitel mateřských škol s domácím vzděláváním dětí předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zkušenosti učitel mateřských škol s domácím vzděláváním dětí předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horníčková, Beata
dc.contributor.author Zapletalíková, Marcela
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:08Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:08Z
dc.date.issued 2021-10-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50654
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá zkušenostmi učitelů mateřských škol s domácím vzděláváním dětí předškolního věku. Cílem mé práce je zjistit názory učitelů na domácí vzdělávání dětí předškolního věku, zjistit jaká je úroveň spolupráce s rodiči dětí z domácího vzdělávání, popsat jak probíhá ověřování dětí z domácího vzdělávání a jejich připravenost na povinnou školní docházku. Teoretická část představuje předškolní vzdělávání se zaměřením na povinné předškolní vzdělávání, sumarizuje poznatky o domácím vzdělávání dětí předškolního věku a charakterizuje dítě předškolního věku s akcentem na jeho školní připravenost. Empirická část představuje výsledky výzkumu, který byl realizován prostřednictvím polostrukturovaného interview s učitelkami mateřských škol. V závěru práce byla interpretována výzkumná zjištění a na jejich základě byla zformulována doporučení pro praxi mateřských škol.
dc.format 52 s. (85 649)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject povinné předškolní vzdělávání cs
dc.subject domácí vzdělávání cs
dc.subject školní připravenost cs
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject compulsory preschool education en
dc.subject home education en
dc.subject school readiness en
dc.subject preschool age en
dc.title Zkušenosti učitel mateřských škol s domácím vzděláváním dětí předškolního věku
dc.title.alternative Experiences of kindergarten teachers with home education of preschool children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Petrů Puhrová, Barbora
dc.date.accepted 2022-06-08
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the experience of kindergarten teachers with home education of preschool children. The aim of my thesis is to find out the opinions of teachers on home education of preschool children, to find out what is the level of cooperation with parents of home educated children, to describe how the verification of home educated children and their readiness for compulsory schooling takes place. The theoretical part introduces preschool education with a focus on compulsory preschool education, summarizes the knowledge on home education of preschool children and characterizes the preschool child with an emphasis on his/her school readiness. The empirical part presents the results of the research, which was conducted through semi-structured interviews with kindergarten teachers. The paper concludes with an interpretation of the research findings and the formulation of recommendations for kindergarten practice.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 60252
dc.date.submitted 2022-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
zapletalíková_2022_dp.pdf 1.358Mb PDF View/Open None
zapletalíková_2022_op.pdf 358.1Kb PDF View/Open None
zapletalíková_2022_vp.pdf 403.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account