dc.contributor.advisor |
Horníčková, Beata
|
|
dc.contributor.author |
Zapletalíková, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:08Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:08Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50654
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá zkušenostmi učitelů mateřských škol s domácím vzděláváním dětí předškolního věku. Cílem mé práce je zjistit názory učitelů na domácí vzdělávání dětí předškolního věku, zjistit jaká je úroveň spolupráce s rodiči dětí z domácího vzdělávání, popsat jak probíhá ověřování dětí z domácího vzdělávání a jejich připravenost na povinnou školní docházku. Teoretická část představuje předškolní vzdělávání se zaměřením na povinné předškolní vzdělávání, sumarizuje poznatky o domácím vzdělávání dětí předškolního věku a charakterizuje dítě předškolního věku s akcentem na jeho školní připravenost. Empirická část představuje výsledky výzkumu, který byl realizován prostřednictvím polostrukturovaného interview s učitelkami mateřských škol. V závěru práce byla interpretována výzkumná zjištění a na jejich základě byla zformulována doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
52 s. (85 649) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
povinné předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
domácí vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
školní připravenost
|
cs |
dc.subject |
předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
compulsory preschool education
|
en |
dc.subject |
home education
|
en |
dc.subject |
school readiness
|
en |
dc.subject |
preschool age
|
en |
dc.title |
Zkušenosti učitel mateřských škol s domácím vzděláváním dětí předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
Experiences of kindergarten teachers with home education of preschool children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Petrů Puhrová, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2022-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the experience of kindergarten teachers with home education of preschool children. The aim of my thesis is to find out the opinions of teachers on home education of preschool children, to find out what is the level of cooperation with parents of home educated children, to describe how the verification of home educated children and their readiness for compulsory schooling takes place. The theoretical part introduces preschool education with a focus on compulsory preschool education, summarizes the knowledge on home education of preschool children and characterizes the preschool child with an emphasis on his/her school readiness. The empirical part presents the results of the research, which was conducted through semi-structured interviews with kindergarten teachers. The paper concludes with an interpretation of the research findings and the formulation of recommendations for kindergarten practice. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
60252
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-29 |
|