Vliv chronického onemocnění dítěte na začlenění do třídního kolektivu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv chronického onemocnění dítěte na začlenění do třídního kolektivu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Klosová, Eliška
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:08Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:08Z
dc.date.issued 2022-01-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50651
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá vlivem chronického onemocnění dítěte na jeho začlenění do třídního kolektivu. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část nás seznamuje s inkluzivním vzděláváním, klimatem školní třídy, speciálními vzdělávacími potřebami a chronickými onemocněními. Praktická část práce se zaměřuje na zjištění, zda má chronické onemocnění vliv na začlenění dětí do třídního kolektivu. Jedná se o kvantitativní typ výzkumu, který byl realizován technikou sociometrického dotazníku.
dc.format 87 s. (108 775 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject inkluzivní vzdělávání cs
dc.subject chronické onemocnění cs
dc.subject školní kolektiv cs
dc.subject klima školní třídy cs
dc.subject speciální vzdělávací potřeby cs
dc.subject inclusive education en
dc.subject chronic illness en
dc.subject class group en
dc.subject school climate en
dc.subject special educational needs en
dc.title Vliv chronického onemocnění dítěte na začlenění do třídního kolektivu
dc.title.alternative The Influence of a Child's Chronic Illness on Inclusion into a Class Group
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Včelařová, Hana
dc.date.accepted 2022-05-18
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the influence of a child's chronic illness on its inclusion into the class group. The work consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part introduces us to inclusive education, school climate, special educational needs and chronic illness. The practical part of the work focuses on finding out whether chronic disease has an effect on the inclusion of children in the class group. This is a quantitative type of research that was implemented by the sociometric questionnaire.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 60536
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2022-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
klosová_2022_dp.pdf 2.382Mb PDF View/Open None
klosová_2022_op.docx 18.31Kb Unknown View/Open None
klosová_2022_vp.docx 18.63Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account