Vliv knižních recenzí na rozhodovací proces Young Adult čtenářů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Procházková, Dominika
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:07Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:07Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50627
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem knižních recenzí na rozhodovací proces Young Adult čtenáře. Teoretická část se zaměřuje na rozhodovací proces, vlivy nákupního chování, dále také na Young Adult literaturu a marketing knižních recenzí. Praktická část se zabývá analýzou dat získaných pomocí polostrukturovaných kvalitativních rozhovorů se čtenáři ze skupiny Young Adult a také sekundární analýzou knižních recenzí vybraných knihkupectví a nakladatelství. Na základě získaných poznatků byla vytvořena doporučení pro vybrané subjekty, díky kterým mohou s knižními recenzemi pro Young Adult cílovou skupinu efektivněji pracovat a zaměřit se na kanály komunikace, které tato cílová skupina ke knižním recenzím vyhledává nejčastěji. |
|
dc.format |
72 s. (89 441 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
rozhodovací proces
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
Young Adult
|
cs |
dc.subject |
čtenář
|
cs |
dc.subject |
knižní recenze
|
cs |
dc.subject |
decision-making process
|
en |
dc.subject |
shopping behavior
|
en |
dc.subject |
Young Adult
|
en |
dc.subject |
reader
|
en |
dc.subject |
book review
|
en |
dc.title |
Vliv knižních recenzí na rozhodovací proces Young Adult čtenářů |
|
dc.title.alternative |
The Influence of Book Reviews on the Decision-making Process of Young Adult Readers |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Boušková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the influence of book reviews on the decision-making process of Young Adult readers. The theoretical part focuses on the decision-making process, the effects of shopping behavior, Young Adult literature and marketing of book review. The practical part deals with analysis of data obtained by interviewing Young Adult readers nad by secondary analysis of book reviews of selected publishers and bookstores. Based on the acquired knowledge, recommendations for publishing houses and bookstores were created. Such recommendations can help work more effectively with Young Adult book reviews and focus on the communication channels that this target group seeks most often. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62646
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account