Motivace a bariéry v zájmovém vzdělávání dospělých

DSpace Repository

Language: English čeština 

Motivace a bariéry v zájmovém vzdělávání dospělých

Show simple item record

dc.contributor.advisor Krystoň, Miroslav
dc.contributor.author Zvonek, Michal
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:07Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:07Z
dc.date.issued 2022-01-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50626
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá tématem z oblasti motivací a bariér v zájmovém vzdělávání dospělých. Teoretická část práce vymezuje postavení zájmového vzdělávání dospělých v kontextu celoživotního učení a základní pojmy. Praktická část má za cíl zjistit, co aktuálně motivuje dospělé k účasti na této formě dalšího vzdělávání dospělých, popřípadě co jim v účasti brání. Vyhodnocení proběhlo na základě výsledků dotazníkového šetření, kterého se zúčastnili dospělí z různých sociálních kategorií a výstupy naznačují, že ve srovnání s předchozími výzkumy došlo ke změnám.
dc.format 66 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject celoživotní učení cs
dc.subject zájmové vzdělávání dospělých cs
dc.subject volný čas cs
dc.subject zájem cs
dc.subject motivace cs
dc.subject bariéry cs
dc.subject lifelong learning en
dc.subject interest adult education en
dc.subject leisure time en
dc.subject interest en
dc.subject motivation en
dc.subject barriers en
dc.title Motivace a bariéry v zájmovém vzdělávání dospělých
dc.title.alternative Motivation and Barriers in Interest Education of Adults
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Včelařová, Hana
dc.date.accepted 2022-06-02
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with topics of motivations and barriers in connection with interest adult education. The theoretical part of the thesis defines the position of interest adult education in the context of lifelong learning and basic concepts. The practical part aims to find out what currently motivates adults to participate in this form of further education, or what prevents them from participating. The evaluation was based on the results of a questionnaire survey, which was attended by adults from various social categories, and the results indicate that there have been changes compared to previous surveys.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 60769
dc.date.submitted 2022-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
zvonek_2022_dp.pdf 4.170Mb PDF View/Open None
zvonek_2022_op.docx 17.31Kb Unknown View/Open None
zvonek_2022_vp.docx 19.51Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account