Motivace a bariéry v zájmovém vzdělávání dospělých
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Krystoň, Miroslav
|
|
dc.contributor.author |
Zvonek, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:07Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:07Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50626
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá tématem z oblasti motivací a bariér v zájmovém vzdělávání dospělých. Teoretická část práce vymezuje postavení zájmového vzdělávání dospělých v kontextu celoživotního učení a základní pojmy. Praktická část má za cíl zjistit, co aktuálně motivuje dospělé k účasti na této formě dalšího vzdělávání dospělých, popřípadě co jim v účasti brání. Vyhodnocení proběhlo na základě výsledků dotazníkového šetření, kterého se zúčastnili dospělí z různých sociálních kategorií a výstupy naznačují, že ve srovnání s předchozími výzkumy došlo ke změnám. |
|
dc.format |
66 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
celoživotní učení
|
cs |
dc.subject |
zájmové vzdělávání dospělých
|
cs |
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
zájem
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
bariéry
|
cs |
dc.subject |
lifelong learning
|
en |
dc.subject |
interest adult education
|
en |
dc.subject |
leisure time
|
en |
dc.subject |
interest
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
barriers
|
en |
dc.title |
Motivace a bariéry v zájmovém vzdělávání dospělých |
|
dc.title.alternative |
Motivation and Barriers in Interest Education of Adults |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Včelařová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2022-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with topics of motivations and barriers in connection with interest adult education. The theoretical part of the thesis defines the position of interest adult education in the context of lifelong learning and basic concepts. The practical part aims to find out what currently motivates adults to participate in this form of further education, or what prevents them from participating. The evaluation was based on the results of a questionnaire survey, which was attended by adults from various social categories, and the results indicate that there have been changes compared to previous surveys. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
60769
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account