Rizika v procesu nákupu ve zvoleném podniku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Heinzová, Romana
|
|
dc.contributor.author |
Buršíková, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:07Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:07Z |
|
dc.date.issued |
2021-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50625
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá nákupním procesem vybraného podniku a jeho možnými riziky. Na základě identifikovaných rizik je sestaven reklamační proces pro oddělení Kvality, Logistiky, Nákupu a Financí, aby vybraný podnik předcházel kvalitativním nebo logistickým problémům ze strany dodavatele, a aby v případě nastání logistického nebo kvalitativního problému nenesl vybraný podnik finanční újmu tím způsobenou. Teoretická část se zabývá oblastí nákupu, nákupního procesu a jeho rizik, dále oblastí zajišťování zdrojů formou outsourcingu, resourcingu nebo insourcingu. Praktická část představuje vybraný podnik a jeho nákupní proces, ve kterém budou identifikována rizika pomocí brainstormingu. Na základě identifikace rizik je navržen reklamační proces. Jsou zde uvedeny i konkrétní příklady jedné logistické a kvalitativní reklamace, které byly otevřeny v průběhu ověřovacího období fungování zavedení reklamačního procesu. Závěrem praktické části je kvantifikace dopadu zavedení reklamačního procesu. |
|
dc.format |
87 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Nákup
|
cs |
dc.subject |
nákupní proces
|
cs |
dc.subject |
rizika
|
cs |
dc.subject |
reklamace
|
cs |
dc.subject |
kvalita
|
cs |
dc.subject |
logistika
|
cs |
dc.subject |
Purchasing
|
en |
dc.subject |
purchasing process
|
en |
dc.subject |
risks
|
en |
dc.subject |
claim
|
en |
dc.subject |
quality
|
en |
dc.subject |
logistics
|
en |
dc.title |
Rizika v procesu nákupu ve zvoleném podniku |
|
dc.title.alternative |
Risks within Purchasing Process in the Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Peterek, Kamil |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the purchasing process of a selected company and its possible risks inside. On the basis of identified risks a complaint process is defined for the Quality, Logistics, Purchasing and Finance departments so that the selected company prevents a quality or logistic problem and not bear the financial damage caused by supplier´s failure. The theoretical part deals with the area of purchasing, the purchasing process and its risks, as well as the area of securing resources in the form of outsourcing, resourcing or insourcing. The practical part presents the selected company and its purchasing process, in which risks will be identified by brainstorming. On the basis of risks identification, the complaint process is defined. There are mentioned specific examples of one logistic and one quality complaint which were opened during pilot phase of whole complaint process. There is calculated and quantified impact of complaint process implementation at the end of practical part of the dimploma thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav logistiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Bezpečnost logistických systémů |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Security of Logistic Systems |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Bezpečnost společnosti |
cs |
dc.identifier.stag |
62100
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2022-05-05 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account