Komunikační strategie společnosti KMS spol. s r.o

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie společnosti KMS spol. s r.o

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Omelková, Alžběta
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:06Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:06Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50619
dc.description.abstract Tato diplomová práce má za cíl nastavit optimální komunikační strategii pro společnost KMS spol. s r.o. a podpořit tak její obchodní i komunikační cíle pro následující období jednoho roku. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První část je teoretická a seznamuje čtenáře s teoretickými východisky práce, které jsou spojeny s problematikou týkající se marketingové komunikace. Jsou zde uvedeny také cíle práce a výzkumné otázky. V praktické části jsou následně aplikovány teoretické poznatky do praxe. Součástí praktické části je zmapování komunikace firmy, SWOT analýza, Porterova analýza konkurenčního prostředí a marketingový výzkum. Na základě výsledků z provedených analýz a marketingového výzkumu je v projektové části sestaven návrh komunikační strategie pro společnost KMS spol. s r.o.
dc.format 140
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterova analýza konkurenčních sil cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject communication strategy en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter's 5 forces analysis en
dc.title Komunikační strategie společnosti KMS spol. s r.o
dc.title.alternative Communication Strategy of the Company KMS spol. s r.o
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated The diploma thesis aims to set the optimal communication strategy of the company KMS and support its business and communication goals for the next period of one year. The diploma thesis is divided into three parts. The first part is theoretical and acquaints the reader with the theoretical basis of the work, which are associated with issues related to marketing communication. The aims of the work and research questions are also stated here. In the practical part, theoretical knowledge is then applied in practice. The practical part includes mapping the company's communication, SWOT analysis, Porter's 5 forces analysis and marketing research. Based on the results of the analyzes and marketing research, the last part of the thesis suggests the optimal communication strategy for KMS company.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62504
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2022-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
omelková_2022_dp.pdf 5.515Mb PDF View/Open None
omelková_2022_op.pdf 234.8Kb PDF View/Open None
omelková_2022_vp.doc 141.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account