Komunikační strategie společnosti KMS spol. s r.o
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Omelková, Alžběta
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:06Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:06Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50619
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce má za cíl nastavit optimální komunikační strategii pro společnost KMS spol. s r.o. a podpořit tak její obchodní i komunikační cíle pro následující období jednoho roku. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První část je teoretická a seznamuje čtenáře s teoretickými východisky práce, které jsou spojeny s problematikou týkající se marketingové komunikace. Jsou zde uvedeny také cíle práce a výzkumné otázky. V praktické části jsou následně aplikovány teoretické poznatky do praxe. Součástí praktické části je zmapování komunikace firmy, SWOT analýza, Porterova analýza konkurenčního prostředí a marketingový výzkum. Na základě výsledků z provedených analýz a marketingového výzkumu je v projektové části sestaven návrh komunikační strategie pro společnost KMS spol. s r.o. |
|
dc.format |
140 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's 5 forces analysis
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie společnosti KMS spol. s r.o |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy of the Company KMS spol. s r.o |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2022-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis aims to set the optimal communication strategy of the company KMS and support its business and communication goals for the next period of one year. The diploma thesis is divided into three parts. The first part is theoretical and acquaints the reader with the theoretical basis of the work, which are associated with issues related to marketing communication. The aims of the work and research questions are also stated here. In the practical part, theoretical knowledge is then applied in practice. The practical part includes mapping the company's communication, SWOT analysis, Porter's 5 forces analysis and marketing research. Based on the results of the analyzes and marketing research, the last part of the thesis suggests the optimal communication strategy for KMS company. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62504
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2022-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account