Vnímání plus size modelek v reklamách na základě genderu recipientů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání plus size modelek v reklamách na základě genderu recipientů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Halámková, Šárka
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:06Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:06Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50610
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá vnímáním plus size modelek v reklamách v závislosti na pohlaví příjemce reklamního sdělení. Teoretická část popisuje ideál krásy, vliv médií na tělesný vzhled a genderové role a stereotypy v souvislosti s reklamou. Praktická část se zabývá plus size modelingem v kontextu s konkrétními značkami. Díky poznatkům kvantitativního a kvalitativního šetření z praktické části bude v projektové části navržena komunikační kampaň pro značku Le Chaton.
dc.format 103 s. (174 031 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ideál krásy cs
dc.subject reklama cs
dc.subject vzhled cs
dc.subject tělesný vzhled cs
dc.subject média cs
dc.subject gender cs
dc.subject plus size modelky cs
dc.subject body diversity cs
dc.subject beauty standards en
dc.subject advertisement en
dc.subject appearance en
dc.subject physical appearance en
dc.subject media en
dc.subject gender en
dc.subject plus size models en
dc.subject body diversity en
dc.title Vnímání plus size modelek v reklamách na základě genderu recipientů
dc.title.alternative Perception of Plus Size Models in Advertisements Based on the Gender of Recipients
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to argue the perception of plus size models in advertisements depending on gender of the recipient. The theoretical part describes the ideal of beauty, the influence of the media on physical appearance and gender roles and stereotypes regarding to advertising. The practical part deals with plus size modeling in the specific brands context. Furthermore, the findings from quantitative and qualitative research in the practical part will serve as a foundation for a communication campaign of Le Chaton brand, outlined in the project section.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62525
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
halámková_2022_dp.pdf 2.538Mb PDF View/Open None
halámková_2022_op.doc 194Kb Unknown View/Open None
halámková_2022_vp.doc 114Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account