Způsob užití filmové řeči ve vodáckých scénách v české kinematografii
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Nemeškal, Libor
|
|
dc.contributor.author |
Kuthan, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:05Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:05Z |
|
dc.date.issued |
2021-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50583
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce rozebírá doposud nezmapovanou oblast akčních vodáckých scén. Pokusil jsem se vymezit klíčové aspekty filmové řeči. Definovat hlavní problémy spojené s natáčením a zpracováním vodáckých filmů a scén. Na základě analýz jsem sestavil sadu doporučení, jejichž aplikovaní v praxi by mělo vést k vytvoření funkční a pro diváka důvěryhodné vodácké scény. Ta by měla ovlivňovat postavy a obohacovat děj filmu. |
|
dc.format |
57 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Akční film
|
cs |
dc.subject |
montáž
|
cs |
dc.subject |
divoká voda
|
cs |
dc.subject |
adrenalinová scéna
|
cs |
dc.subject |
natáčení vodáckých scén
|
cs |
dc.subject |
důvěryhodnost
|
cs |
dc.subject |
Rafťáci
|
cs |
dc.subject |
Na vlastní nebezpečí
|
cs |
dc.subject |
Špunti na vodě
|
cs |
dc.subject |
Action film
|
en |
dc.subject |
montage
|
en |
dc.subject |
Whitewater
|
en |
dc.subject |
adrenalin scene
|
en |
dc.subject |
outdoor filming
|
en |
dc.subject |
credibility
|
en |
dc.subject |
Rafťáci
|
en |
dc.subject |
Na vlastní nebezpečí
|
en |
dc.subject |
Špunti na vodě
|
en |
dc.title |
Způsob užití filmové řeči ve vodáckých scénách v české kinematografii |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical part: Principles of Film Language in Whitewater Sequences in Czech Movies |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krcha, Daniel |
|
dc.date.accepted |
2022-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor thesis is focused on analyzing a new area - action Whitewater scenes. I tried to aim on crucial aspects of film language and point out some of the main issues connected with shooting and post processing scenes that were captured on the river rapids. Based on my analysis I have defined a set of recommendations that should be followed in purpose to create good and credible Whitewater scenes that move the story and characters forward. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Střihová skladba |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Film Editing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
60109
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-11 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account