Způsob užití filmové řeči ve vodáckých scénách v české kinematografii

DSpace Repository

Language: English čeština 

Způsob užití filmové řeči ve vodáckých scénách v české kinematografii

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nemeškal, Libor
dc.contributor.author Kuthan, Michal
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:05Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:05Z
dc.date.issued 2021-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50583
dc.description.abstract Tato práce rozebírá doposud nezmapovanou oblast akčních vodáckých scén. Pokusil jsem se vymezit klíčové aspekty filmové řeči. Definovat hlavní problémy spojené s natáčením a zpracováním vodáckých filmů a scén. Na základě analýz jsem sestavil sadu doporučení, jejichž aplikovaní v praxi by mělo vést k vytvoření funkční a pro diváka důvěryhodné vodácké scény. Ta by měla ovlivňovat postavy a obohacovat děj filmu.
dc.format 57 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Akční film cs
dc.subject montáž cs
dc.subject divoká voda cs
dc.subject adrenalinová scéna cs
dc.subject natáčení vodáckých scén cs
dc.subject důvěryhodnost cs
dc.subject Rafťáci cs
dc.subject Na vlastní nebezpečí cs
dc.subject Špunti na vodě cs
dc.subject Action film en
dc.subject montage en
dc.subject Whitewater en
dc.subject adrenalin scene en
dc.subject outdoor filming en
dc.subject credibility en
dc.subject Rafťáci en
dc.subject Na vlastní nebezpečí en
dc.subject Špunti na vodě en
dc.title Způsob užití filmové řeči ve vodáckých scénách v české kinematografii
dc.title.alternative 1. Theoretical part: Principles of Film Language in Whitewater Sequences in Czech Movies
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Krcha, Daniel
dc.date.accepted 2022-06-10
dc.description.abstract-translated My bachelor thesis is focused on analyzing a new area - action Whitewater scenes. I tried to aim on crucial aspects of film language and point out some of the main issues connected with shooting and post processing scenes that were captured on the river rapids. Based on my analysis I have defined a set of recommendations that should be followed in purpose to create good and credible Whitewater scenes that move the story and characters forward.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Střihová skladba cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Film Editing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 60109
dc.date.submitted 2022-05-11


Files in this item

Files Size Format View Description
kuthan_2022_dp.pdf 55.94Mb PDF View/Open None
kuthan_2022_op.pdf 194.9Kb PDF View/Open None
kuthan_2022_vp.pdf 198.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account