Sociální reklama se zaměřením na prevenci proti AIDS

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklama se zaměřením na prevenci proti AIDS

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Karlíková, Lucie
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:04Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:04Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50564
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá percepcí sociálních kampaní zaměřených na problematiku AIDS u mladých lidí. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jako jsou sociální marketing, sociální reklama, rozdíl mezi komerčním a sociálním marketingem a problematika AIDS. V praktické části je využita metoda individuálních hloubkových rozhovorů a obsahová analýza pěti kampaní zaměřených na problematiku HIV/AIDS. V projektové části je navrhnuta komunikační kampaň, která ilustruje daný problém a klade si za cíl tvořit osvětu o HIV/AIDS a zároveň apeluje na používání prezervativů u mladých lidí.
dc.format 138 709 znaků
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject AIDS cs
dc.subject virus HIV cs
dc.subject prevence cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject AIDS en
dc.subject HIV virus en
dc.subject prevention en
dc.subject qualitative research en
dc.title Sociální reklama se zaměřením na prevenci proti AIDS
dc.title.alternative Social Advertising Focused on AIDS Prevention
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the perception of aids-related social campaigns by young people. The theoretical part defines terms such as social marketing, social advertising, the difference between commercial and social marketing and AIDS issue. The practical part uses the method of individual in-depth interviews and content analysis of five HIV/AIDS campaigns. The project section proposes a communication campaign that illustrates the problem and aims to create awareness about HIV/AIDS, while appealing to the use of preservatives in young people.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62529
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
karlíková_2022_dp.pdf 2.057Mb PDF View/Open None
karlíková_2022_op.doc 155.5Kb Unknown View/Open None
karlíková_2022_vp.doc 96Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account