Význam marketingové komunikace základní školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dolínková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Houfková, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:04Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:04Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50563
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá významem marketingové komunikace Základní školy Čáslav, Sadová 1756, okres Kutná Hora a reaguje na současnou situaci ve školství, konkrétně v oblasti základního vzdělávání. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část charakterizuje pojmy klíčové pro marketingovou komunikaci v prostředí školy. Praktická část představuje Základní školu Čáslav v Sadové ulici a zabývá se analýzou kvantitativního šetření. Projektová část navrhuje na základě zjištěných poznatků komunikační plán pro základní školu s cílem budování dobré pověsti školy a se zajištěním dlouhodobě uspokojivého počtu nově zapsaných žáků, dobrých vztahů uvnitř školy, ale také dobrých vztahů s veřejností. |
|
dc.format |
122 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
image školy
|
cs |
dc.subject |
kultura školy
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
primary school
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
school image
|
en |
dc.subject |
school culture
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Význam marketingové komunikace základní školy |
|
dc.title.alternative |
The Importance of Primary School Marketing Communication |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zábojová, Romana |
|
dc.date.accepted |
2022-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis focuses on the importance of marketing communication of the Primary School Čáslav, Sadová 1756, Kutná Hora district and responds to the current situation in education, specifically in the field of primary education. The thesis is divided into three parts. The theoretical part characterizes the concepts key for marketing communication in the school environment. The practical part presents the Čáslav Primary School in Sadová Street and deals with the analysis of the quantitative investigation. Based on the findings, the project part proposes a communication plan for the primary school with the aim of building the school's reputation and ensuring a satisfactory number of newly enrolled pupils, good relations within the school, as well as good relations with the public in the long term. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62183
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2022-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account