dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Nekolová, Daniela
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:03Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:03Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50539
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá problematikou kreativity v malých, středních a velkých agenturách, přičemž přistupuje ke kreativitě jako k souboru dovedností umožňujících překonávat její bariéry. Na základě rešerše odborné literatury jsou zde popsány základní pojmy související s tématem práce a shrnuty přístupy jednotlivých autorů k bariérám kreativity. V rámci kvalitativního výzkumu jsou zkoumány bariéry kreativity, se kterými se participanti výzkumu setkávají v praxi, a taktéž jejich pohled na práci na straně klienta a agentury, na volné noze a ve firmách různých velikostí. Výsledky jsou porovnávány s poznatky popsanými v odborné literatuře. Navazující kvantitativní výzkum zkoumá, jakou roli hraje velikost a typ podniku ve výskytu bariér kreativity. Projektová část práce se soustředí na návrh různých přístupů, které mohou pomoci při jejich překonávání. |
|
dc.format |
168 s. (278 025 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kreativita
|
cs |
dc.subject |
bariéry kreativity
|
cs |
dc.subject |
reklamní agentura
|
cs |
dc.subject |
velikost podniku
|
cs |
dc.subject |
práce v reklamě
|
cs |
dc.subject |
práce v marketingu
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
creativity
|
en |
dc.subject |
creativity barriers
|
en |
dc.subject |
advertising agency
|
en |
dc.subject |
business size
|
en |
dc.subject |
advertising job
|
en |
dc.subject |
marketing job
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.title |
Problematika kreativity v malých, středních a velkých agenturách se zaměřením na bariéry kreativity |
|
dc.title.alternative |
Issues of Creativity in Small, Medium and Large Advertising Agencies |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2022-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on creativity in small, medium, and large creative agencies, approaching creativity as a set of skills that enable it to overcome its barriers. Based on a literature search, it describes the basic concepts related to the topic of the thesis and summarizes the approaches of different authors to the barriers to creativity. The qualitative research explores the barriers to creativity that the research participants encounter in practice, as well as their perspectives on working in advertising on the client and agency side, as freelancers and in companies of different sizes. The results are compared with findings described in the literature. Follow-up quantitative research explores the role of company size and type in the prevalence of barriers to creativity. The project part of the thesis focuses on proposing different approaches that can help in overcoming them. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62503
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-14 |
|