Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Ťuiková, Petra
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:02Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:02Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50527
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analyzovat současné nákupní zákaznické chování na internetu u vybraných věkových skupin, stanovit doporučení a možné trendy v jejich nákupním chování. Praktická část práce byla zaměřena na nákupní chování na sociálních sítích a účastnění se livestream shoppingu u věkových kategorií 16-24 let a 25-34 let. Zvolený problém byl řešen za pomocí dotazníkového šetření. Navržené řešení obsahuje doporučení pro prodávající, kteří se zajímají o prodej svých produktů na sociálních sítích. Hlavním výsledkem této práce je zjištění současného stavu nákupního chování na sociálních sítích v České republice.
dc.format 84 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject livestream shopping cs
dc.subject nakupování cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject spotřebitelé cs
dc.subject livestream shopping en
dc.subject shopping en
dc.subject shopping behavior en
dc.subject social networks en
dc.subject consumers en
dc.title Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin
dc.title.alternative The Analysis of Shopping Customer Behavior on the Internet for Selected Age Groups
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2022-06-29
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis aims to analyze the current shopping customer behavior on the Internet for selected age groups and to set recommendations and possible trends in their shopping behavior. The practical part of the work was focused on shopping behavior on social networks and participation in Livestream shopping for the age categories 16-24 and 25-34. The selected problem was solved with the help of a questionnaire survey. The proposed solution contains recommendations for sellers interested in selling their products on social networks. The main result of this work is to determine the current state of shopping behavior on social networks in the Czech Republic.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 61700
dc.date.submitted 2022-05-18


Files in this item

Files Size Format View Description
ťuiková_2022_dp.pdf 1.712Mb PDF View/Open None
ťuiková_2022_op.docx 47.80Kb Unknown View/Open None
ťuiková_2022_vp.docx 50.17Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account