dc.contributor.advisor |
Horáková, Monika
|
|
dc.contributor.author |
Foltas, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:02Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:02Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50526
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce bylo navrhnout zlepšení současného stavu nabízeného produktového portfolia firmy Hanácká Kyselka. V rámci literární rešerše byly zpracovány poznatky týkající se produktové politiky a strategie, životní cyklus výrobku a dále oblast marketingového mixu. Na to navazují marketingové strategické analýzy BCG, 5F a SWOT, které byly využity v praktické části jako analytické metody pro zjištění současného stavu produktového portfolia z pozice firmy Hanácká Kyselka. Pomocí dotazníkového šetření mezi spotřebiteli bylo také zjišťováno, jak současní spotřebitelé vnímají produktové portfolio a marketingový mix u minerálních vod Hanácká Kyselka. Mezi spotřebiteli převažuje preference standardních příchutí jako je citrón a pomeranč nejčastěji v objemu 1,5l. V rámci zlepšení produktového portfolia by měla firma dbát více na propagaci. Prostor pro inovace a současný trend cirkulární ekonomiky a vratných obalů je vítaný, přesto by neměl mít z pohledu spotřebitelů dopad na zvýšení cen produktu. |
|
dc.format |
82 s. (121 651 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
produktové portfolio
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingové strategické analýzy
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelská analýza
|
cs |
dc.subject |
product portfolio
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing strategic analyzes
|
en |
dc.subject |
consumer analysis
|
en |
dc.title |
Spotřebitelská analýza minerálních vod u vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Consumer Analysis of Mineral Waters of a Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mikeska, Martin |
|
dc.date.accepted |
2022-06-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the work was to propose an improvement of the current state of the offered product portfolio of the company Hanácká Kyselka. Within the literature search, knowledge concerning product policy and strategy, product life cycle and the area of marketing mix were processed. This is followed by marketing strategic analyzes BCG, 5F and SWOT, which were used in the practical part as analytical methods to determine the current state of the product portfolio from the position of Hanácká Kyselka. A questionnaire survey of consumers was also used to find out how current consumers perceive the product portfolio and marketing mix of Hanácká Kyselka mineral waters. Among consumers, the preference for standard flavors such as lemon and orange prevails, most often in a volume of 1.5 l. As part of improving the product portfolio, the company should pay more attention to promotion. The scope for innovation and the current trend in the circular economy and returnable packaging is welcome, but it should not, from a consumer perspective, have an impact on rising product prices. |
|
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
61505
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-20 |
|