Spotřebitelská analýza minerálních vod u vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spotřebitelská analýza minerálních vod u vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horáková, Monika
dc.contributor.author Foltas, Jan
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:02Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:02Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50526
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce bylo navrhnout zlepšení současného stavu nabízeného produktového portfolia firmy Hanácká Kyselka. V rámci literární rešerše byly zpracovány poznatky týkající se produktové politiky a strategie, životní cyklus výrobku a dále oblast marketingového mixu. Na to navazují marketingové strategické analýzy BCG, 5F a SWOT, které byly využity v praktické části jako analytické metody pro zjištění současného stavu produktového portfolia z pozice firmy Hanácká Kyselka. Pomocí dotazníkového šetření mezi spotřebiteli bylo také zjišťováno, jak současní spotřebitelé vnímají produktové portfolio a marketingový mix u minerálních vod Hanácká Kyselka. Mezi spotřebiteli převažuje preference standardních příchutí jako je citrón a pomeranč nejčastěji v objemu 1,5l. V rámci zlepšení produktového portfolia by měla firma dbát více na propagaci. Prostor pro inovace a současný trend cirkulární ekonomiky a vratných obalů je vítaný, přesto by neměl mít z pohledu spotřebitelů dopad na zvýšení cen produktu.
dc.format 82 s. (121 651 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject produktové portfolio cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingové strategické analýzy cs
dc.subject spotřebitelská analýza cs
dc.subject product portfolio en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing strategic analyzes en
dc.subject consumer analysis en
dc.title Spotřebitelská analýza minerálních vod u vybrané společnosti
dc.title.alternative Consumer Analysis of Mineral Waters of a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mikeska, Martin
dc.date.accepted 2022-06-27
dc.description.abstract-translated The aim of the work was to propose an improvement of the current state of the offered product portfolio of the company Hanácká Kyselka. Within the literature search, knowledge concerning product policy and strategy, product life cycle and the area of marketing mix were processed. This is followed by marketing strategic analyzes BCG, 5F and SWOT, which were used in the practical part as analytical methods to determine the current state of the product portfolio from the position of Hanácká Kyselka. A questionnaire survey of consumers was also used to find out how current consumers perceive the product portfolio and marketing mix of Hanácká Kyselka mineral waters. Among consumers, the preference for standard flavors such as lemon and orange prevails, most often in a volume of 1.5 l. As part of improving the product portfolio, the company should pay more attention to promotion. The scope for innovation and the current trend in the circular economy and returnable packaging is welcome, but it should not, from a consumer perspective, have an impact on rising product prices.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 61505
dc.date.submitted 2022-05-20


Files in this item

Files Size Format View Description
foltas_2022_dp.pdf 2.078Mb PDF View/Open None
foltas_2022_op.pdf 193.8Kb PDF View/Open None
foltas_2022_vp.docx 49.21Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account