Měření spokojenosti účastníků zdravotnické konference Angis

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti účastníků zdravotnické konference Angis

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kazík, Martin
dc.contributor.author Smejkalová, Alena
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:02Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:02Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50525
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analyzovat spokojenost účastníků zdravotnické konference Angis. K této analýze bylo využito kvantitativního šetření pomocí dotazníků. V teoretické části jde o vymezení pojmů z komunikačního mixu, marketingové komunikace ve zdravotnictví, regulace reklamy v českém zdravotnictví a seznámení s celoživotním vzděláváním zdravotnických pracovníků. Nechybí také kapitola o spokojenosti zákazníků. V praktické části je vyhodnocení dotazníkového šetření účastníků konference a zodpovězení zvolených výzkumných otázek. V závěru práce jsou navržena doporučení, která mohou vést k větší spokojenosti účastníků konference.
dc.format 59
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject zdravotnictví cs
dc.subject konference cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject healthcare en
dc.subject conferences en
dc.subject customer satisfaction en
dc.title Měření spokojenosti účastníků zdravotnické konference Angis
dc.title.alternative Customers Satisfation analytics on Medical Conference Angis
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated The purpose of this bachelor's thesis was to analyze customer satisfaction on Angis medical conference. The analyze was processed by a quantitative survey. The theoretical part deals with the definition of concepts from the communication mix, marketing communication in medical environment, advertisement reduce in Czech healthcare and acquaintance with the lifelong education of medical professionals. Thesis also includes a chapter on customer satisfaction. The practical part is the evaluation of the questionnaire survey of conference participants. At the end of the thesis recommendations are proposed that can lead to greater satisfaction of conference participants.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62612
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
smejkalová_2022_dp.pdf 2.859Mb PDF View/Open None
smejkalová_2022_op.doc 123Kb Unknown View/Open None
smejkalová_2022_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account