Ekonomika rodiny z pohledu žáků devátých tříd základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Ekonomika rodiny z pohledu žáků devátých tříd základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Martincová, Jana
dc.contributor.author Pechová, Renáta
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:01Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:01Z
dc.date.issued 2022-01-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50509
dc.description.abstract Předkládaná práce se zabývá otázkou, jaký má rodina vliv na výchovu k finanční gramotnosti. Teoretická část je zaměřena na definování finanční gramotnosti a specifikaci jejich složek. Následně je pozornost věnována významu rodiny a jejímu vlivu na úroveň finanční gramotnosti dětí. Následuje část, která vymezuje úlohu školy v oblasti finanční gramotnosti. Praktická část navazuje pedagogickým výzkumem, kde je pomocí dotazníkového šetření zjišťován vliv rodiny na žáka a jeho znalosti v oblasti finanční gramotnosti.
dc.format 64
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject finanční gramotnost cs
dc.subject rodina cs
dc.subject peníze cs
dc.subject kapesné cs
dc.subject finanční vzdělávání cs
dc.subject žák cs
dc.subject financial literacy en
dc.subject family en
dc.subject money en
dc.subject pocket money en
dc.subject Financial education en
dc.subject pupil en
dc.title Ekonomika rodiny z pohledu žáků devátých tříd základní školy
dc.title.alternative Economy of a Family from the Point of View of Ninth Graders of a Primary School
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2022-05-30
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with what affects of financial literacy education in families. The theoretical part focuses on the definition of financial literacy and specification of its components. Part of thesis, pays attention, to the influence of families on this subject and especially how is this topic trasnferred from parents to child. In this part thesis also follows importance of school in education of Financial literacy their pupils. The practical part contains quantitative research and use questionnaires to investigate and support impact of family and school influence on children knowledge of Financial literacy.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 61470
dc.date.submitted 2022-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
pechová_2022_dp.pdf 1.294Mb PDF View/Open None
pechová_2022_op.docx 24.13Kb Unknown View/Open None
pechová_2022_vp.docx 18.10Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account