dc.contributor.advisor |
Schneider, Jaromír
|
|
dc.contributor.author |
Ellingerová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T09:05:25Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T09:05:25Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5049
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé diplomové práce je navrhnout projekt marketingové strategie rozvoje regionu Třebíčsko v oblasti cestovní ruch. V teoretické části charakterizuji co je regionální politika, marketingový mix obce, cestovní ruch, marketing, marketingový mix, SWOT analýza. V analytické části jsem se snažila popsat současnou situaci regionu Třebíčsko. Jednotlivé kapitoly se zabývají historií, demografickými faktory a trhem práce, městskou infrastruktu-rou, kulturou v regionu a SWOT analýzou regionu. V poslední kapitole je zpracován kon-krétní projekt rozvoje regionu v oblasti cestovního ruchu. |
cs |
dc.format |
90 s., 10 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
18169337 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
region
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
rozvoj
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
region
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
development
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové strategie rozvoje regionu Třebíčsko v oblasti cestovní ruch |
cs |
dc.title.alternative |
Project of marketing strategy of development in region Třebíčsko of tourism |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2008-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The of my diploma work is to suggest marketing project of the strategy in development for tourism in the region Třebíčsko. In the common part is defined what is regional policy, marketing mix of the comumnity, tourism, corporate strategy, SWOT analysis. The practi-cal part analyzes present circumstances of the region Třebíčsko.The main chapters are describing history, demographic factors, employment market, infrastucture of the city, the culture in the region and SWOT analysis of the region. The last chapter explains concrete project of the development in tourism. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
8200
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-14 |
|
utb.result.grade |
C |
|