Komunikace žáků 1. stupně při skupinové práci
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Bernatíková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:22:59Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:22:59Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50470
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná teoreticko - empirická diplomová práce se zabývá komunikací žáků mladšího školního věku při skupinové práci. Teoretická část sumarizuje poznatky k výukové komunikaci ve školní třídě se zaměřením na participaci žáků a na představení specifik a výhod skupinové práce. Cílem empirické části bylo zjistit, jak probíhá komunikace mezi žáky při skupinové práci ve školní třídě. Tato zjištění se opírají o kvalitativní analýzu datového materiálu získaného na základě nestrukturovaného pozorování žáků čtvrtých a pátých tříd ve školní třídě. Tato zjištění byla doplněna o interview s učiteli pracujícími na základních školách, kteří uplatňují ve své třídě skupinovou práci. Výsledkem je pohled na komunikační projevy žáků při práci ve skupině. |
|
dc.format |
82 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Výuková komunikace ve školní třídě
|
cs |
dc.subject |
angažovanost žáků
|
cs |
dc.subject |
skupinová práce žáků
|
cs |
dc.subject |
Educational communication in the school class
|
en |
dc.subject |
pupils' involvement
|
en |
dc.subject |
group work of pupils
|
en |
dc.title |
Komunikace žáků 1. stupně při skupinové práci |
|
dc.title.alternative |
Communication of Pupils during Group Task at Primary School |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gavora, Peter |
|
dc.date.accepted |
2022-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The presented theoretical-empirical diploma thesis deals with the communication of pupils of younger school age during group work. Theoretical part describes the summarization of knowledge for educational communication in the school classroom with a focus on pupils participation and on presenting the specifics and advantages of group work. The aim of the empirical part was to find out how communication between pupils takes place during group work in the classroom. These findings are based on a qualitative analysis of data material obtained through unstructured observation of fourth and fifth grade pupils in the school class. The findings were complemented by interviews with primary school teachers who apply group work in their classrooms. The result is a view of the communication manifestations of pupils working in a group. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Lower Primary School Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teacher Training for Primary Schools |
en |
dc.identifier.stag |
60120
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2022-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account