Marketingová komunikace firmy Tescoma

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace firmy Tescoma

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Zmeškalová, Kateřina
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:22:59Z
dc.date.available 2022-07-15T09:22:59Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50468
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je zhodnotit, se kterými komunikačními nástroji přijdou do kontaktu zákazníci nejčastěji, které komunikační nástroje využívají, a kterých naopak nevyužívají a považují je tedy za zbytečné a následný návrh možných zlepšení v rámci komunikačního mixu. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá komunikačním a marketingovým mixem a představuje komunikační strategie a fáze marketingového výzkumu. Tuto část zakončuje metodologie práce. Praktická část se zabývá představením firmy Tescoma a prvky komunikačního mixu, kterých aktuálně využívají. Dále jsou představeny a blíže popsány výsledky dotazníkového šetření, které jsou doplněny o poznatky Ing. Jindřicha Koláře, které byli získány na základě online rozhovoru. Je uplatněna analýza SWOT, následně zodpovězení výzkumných otázek a sepsána vhodná doporučení.
dc.format 91 s. (132 573 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Communication in marketing en
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication strategy en
dc.subject marketing research en
dc.title Marketingová komunikace firmy Tescoma
dc.title.alternative Marketing Communications of Tescoma Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gamalová, Kamila
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor thesis is to evaluate with which communication tools customers come into contact most often, which communication tools they use and which they do not use and therefore consider them unnecessary and subsequent proposal for possible improvements in the communication mix. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part deals with the communication and marketing mix and presents the communication strategies and phases of marketing research. This part ends with the methodology of work. The practical part deals with the introduction of Tescoma and the elements of the communication mix that they currently use. Furthermore, the results of the questionnaire survey are presented and described in more detail, which are supplemented by the findings of Ing. Jindřich Kolář, which were obtained on the basis of an online interview. A SWOT analysis is applied, followed by answers to research questions and appropriate recommendations are made.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62621
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
zmeškalová_2022_dp.pdf 2.217Mb PDF View/Open None
zmeškalová_2022_op.doc 140.5Kb Unknown View/Open None
zmeškalová_2022_vp.doc 114Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account