dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Pivoňková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:22:58Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:22:58Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50450
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti, za jejíž hlavní činnost je považována výroba a montáž plastových, hliníkových a dřevěných oken a dveří. Cílem práce bylo analyzovat její současnou úroveň marketingové komunikace a následně navrhnout vhodná doporučení ke zlepšení jejího současného stavu. K analýze bylo využito řady situačních marketingových analýz, včetně analýzy vnitřního prostředí společnosti a analýzy komunikačního mixu. V závěru práce byla navržena doporučení, pomocí nichž je vybrané společnosti umožněno zlepšit současnou úroveň marketingové komunikace a docílit tak posunu v rámci současné podnikatelské činnosti. |
|
dc.format |
85 s. (141 357 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
analýza makroprostředí
|
cs |
dc.subject |
analýza mikroprostředí
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Communication Mix
|
en |
dc.subject |
Macroenvironment Analysis
|
en |
dc.subject |
Microenvironment Analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
An Analysis of Marketing Communication in a Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2022-06-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing communication of chosen company, whose main activity is the production and construction of plastic, aluminum and wooden windows and doors. The aim of this bachelor thesis was to analyze its current level of marketing communication and to suggest an appropriate solution for the improvement of its current state. A number of situational marketing analyzes were used to research the level of marketing communication, including an analysis of the company's internal environment and an analysis of the marketing mix. At the end of this bachelor thesis, several solutions improving the current level of marketing communication, were proposed. By applying these solutions, the company is able to achieve development in its business activities. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
61644
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-19 |
|