Projekt implementace mobilní aplikace ve Valašském muzeu v přírodě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dobeš, Kamil
|
|
dc.contributor.author |
Krejčí, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:22:55Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:22:55Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50379
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vypracování projektu implementace mobilní aplikace ve Valašském muzeu v přírodě. Teoretická část se zaměřuje na marketingový mix, marketingovou komunikaci, mobilní aplikace a neziskový sektor. V praktické části je představeno Valašské muzeum v přírodě. Následně je vyhodnoceno dotazníkové šetření týkající se pohledu návštěvníků na potencionální aplikaci. V projektové části jsou definovány cíle projektu a cílová skupina. Projekt je zaměřen na vývoj mobilní aplikace pro Valašské muzeum v přírodě a návrh vhodného komunikačního mixu. V závěru práce je projekt zhodnocen časovou, nákladovou a rizikovou analýzou. |
|
dc.format |
94 s. (143 757 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Valašské muzeum v přírodě
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
mobilní aplikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
QR kódy
|
cs |
dc.subject |
Wallachian Open Air Museum
|
en |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
mobile application
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
QR codes
|
en |
dc.title |
Projekt implementace mobilní aplikace ve Valašském muzeu v přírodě |
|
dc.title.alternative |
The Project of Implementation a Mobile Application in Wallachian Open Air Museum |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kramoliš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2022-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the master thesis is to develop a project for the implementation of a mobile application in the Wallachian Open Air Museum. The theoretical part focuses on the marketing mix, marketing communication, mobile applications and the non-profit sector. The Wallachian Open Air Museum is presented in the practical part. Subsequently, a questionnaire survey is evaluated regarding the visitors' view of the potential application. The project part defines the project objectives and the target group. The project is focused on the development of a mobile application for the Wallachian Open Air Museum and the proposal of a suitable communication mix. At the end of the thesis, the project is evaluated by time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
61728
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account