Projekt implementace mobilní aplikace ve Valašském muzeu v přírodě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt implementace mobilní aplikace ve Valašském muzeu v přírodě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Krejčí, Lucie
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:22:55Z
dc.date.available 2022-07-15T09:22:55Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50379
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vypracování projektu implementace mobilní aplikace ve Valašském muzeu v přírodě. Teoretická část se zaměřuje na marketingový mix, marketingovou komunikaci, mobilní aplikace a neziskový sektor. V praktické části je představeno Valašské muzeum v přírodě. Následně je vyhodnoceno dotazníkové šetření týkající se pohledu návštěvníků na potencionální aplikaci. V projektové části jsou definovány cíle projektu a cílová skupina. Projekt je zaměřen na vývoj mobilní aplikace pro Valašské muzeum v přírodě a návrh vhodného komunikačního mixu. V závěru práce je projekt zhodnocen časovou, nákladovou a rizikovou analýzou.
dc.format 94 s. (143 757 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Valašské muzeum v přírodě cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject mobilní aplikace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject QR kódy cs
dc.subject Wallachian Open Air Museum en
dc.subject non-profit organization en
dc.subject mobile application en
dc.subject marketing communication en
dc.subject QR codes en
dc.title Projekt implementace mobilní aplikace ve Valašském muzeu v přírodě
dc.title.alternative The Project of Implementation a Mobile Application in Wallachian Open Air Museum
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2022-06-23
dc.description.abstract-translated The aim of the master thesis is to develop a project for the implementation of a mobile application in the Wallachian Open Air Museum. The theoretical part focuses on the marketing mix, marketing communication, mobile applications and the non-profit sector. The Wallachian Open Air Museum is presented in the practical part. Subsequently, a questionnaire survey is evaluated regarding the visitors' view of the potential application. The project part defines the project objectives and the target group. The project is focused on the development of a mobile application for the Wallachian Open Air Museum and the proposal of a suitable communication mix. At the end of the thesis, the project is evaluated by time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 61728
dc.date.submitted 2022-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
krejčí_2022_dp.pdf 2.992Mb PDF View/Open None
krejčí_2022_op.docx 48.09Kb Unknown View/Open None
krejčí_2022_vp.docx 47.95Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account