Analýza spokojenosti zákazníků společnosti RYO s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dobeš, Kamil
|
|
dc.contributor.author |
Repaský, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T08:55:22Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T08:55:22Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5033
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce bylo zjistit spokojenost zákazníků prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce je rozdělená na dvě části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části byly zpracované teoretické poznatky z marketingové oblasti spokojenosti zákazníků. Zdro-je, které byly použity při zpracování této práce, byly odborná literatura, zabývající se spo-kojeností zákazníků, procesem marketingového výzkumu, interpretací a prezentací výsled-ků. V praktické části byly zpracované a vyhodnocené údaje získané dotazníkovým šetřením a konkrétně byl rozebrán každý faktor a subfaktor spokojenosti uvedený v dotazníku. Fakto-ry byly celkem 4, které se dál členily na 15 subfaktorů. V závěru každého bodu bylo firmě navrhnuté doporučení, které by vedlo ke zvýšení spokojenosti jejich zákazníků. |
cs |
dc.format |
64 s., 7s. obr. priloh |
cs |
dc.format.extent |
1966952 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
Marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
Questionnaire
|
en |
dc.subject |
Marketing research
|
en |
dc.subject |
Customer's satisfaction
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti RYO s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analyse of coustomer's satisfaction in RYO Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Fialová, Monika |
|
dc.date.accepted |
2008-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
Aim of Bachelor's degree work was to realize customer's satisfaction through questionnaire inquiry. I have divided this Bachelor's degree work into two parts, namely theoretical and practical. In theoretical part I have elaborated pieces of knowledge intending on the subject of mar-keting concerning the customer's satisfaction. The sources, which I have used for processing of this work, were specialized publications dealing with customer's satisfaction, marketing research and interpretation and presentation of research results. In practical part I have processed and evaluated results from questionnaire inquiry and concretely analyzed each factor of satisfaction listed in questionnaire. The factors were 15 and in conclusion I have tried to make a recommendation to the company, which would help to increase customer's satisfaction. |
en |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/112
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
9829
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-21 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
restaurace
|
cs |
local.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
local.subject |
restaurants
|
en |
local.subject |
customers satisfaction
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account