Marketingové komunikace v vlakové osobní přepravě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Vaník, Vojtěch
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:22:51Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:22:51Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50312
|
|
dc.description.abstract |
V současné době působí na českých železnicích přes 41 značek/společností s povolením pro provozování osobní vlakové přepravy. Ty za rok v průměru přepraví přibližně 190 miliónu pasažérů. Tato práce se bude zabývat analýzou marketingových komunikací na trhu osobní vlakové přepravy a částečně se bude věnovat i preferencím v rámci tohoto odvětví. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury, vymezuje základní pojmy marketingové komunikace a uvádí je do širších souvislostí. V praktické části jsou získané teoretické poznatky využity k provedení analýzy a sekundárního šetření v rámci vlakové osobní přepravy. Součástí praktické části je také kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření. V poslední kapitole bakalářské práce pak jsou shrnuta zjištěná fakta a popsaný současný stav jednotlivých značek na trhu vlakové osobní přepravy v ČR. |
|
dc.format |
67 s. (83048 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vlaková doprava
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
personal train transport
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix of services
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace v vlakové osobní přepravě |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communications in Train Personal Transport |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rygl, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
Currently 41 brands/companies are operating on Czech railways with permission to public transport. These companies are able to transport around 190 million passengers per year. This thesis will deal with the analysis of marketing communications in the passenger train market and will partly address the preferences within this public transport sector. This work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is based on the literature, defines the basic concepts of marketing communication and puts them into a broader context. In the practical part, the acquired theoretical knowledge is used to perform analysis and secondary research in passenger passenger transport. The practical part also includes quantitative research in the form of a questionnaire survey. The last chapter of the bachelor thesis then summarizes the findings and describes the current state of individual brands in the market of passenger rail transport in the Czech Republic. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62657
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account