dc.contributor.advisor |
Nevoránek, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Oralová, Renata
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T08:53:20Z |
|
dc.date.available |
2015-11-18T16:23:38Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5029
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá možnostmi spolupráce rodiny a školy při řešení agresivního chování dětí. Obsahuje rozbor podmínek ovlivňujících vznik a rozvoj agresivity a šikany, zejména u dětí školního věku, a možnosti řešení těchto problémů v rámci rodiny, školy a státních institucí. Práce je koncipována tak, aby byla návodem rodičům jak vést své děti, aby se předcházelo rozvoji negativních vlastností a agresivního jednání. |
cs |
dc.format |
51 s. |
cs |
dc.format.extent |
341103 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 02.04.2015 |
|
dc.subject |
Rodina
|
cs |
dc.subject |
proces socializace
|
cs |
dc.subject |
osobnost
|
cs |
dc.subject |
agrese
|
cs |
dc.subject |
šikana
|
cs |
dc.subject |
oběť
|
cs |
dc.subject |
agresor
|
cs |
dc.subject |
Family
|
en |
dc.subject |
suit socialization
|
en |
dc.subject |
personality
|
en |
dc.subject |
rage
|
en |
dc.subject |
vexation
|
en |
dc.subject |
victim
|
en |
dc.subject |
aggressor
|
en |
dc.title |
Spolupráce rodiny a školy při řešení agresivního chování dětí |
cs |
dc.title.alternative |
Family and school cooperation at solving agressive behaviour with children |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jašková, Vendula |
|
dc.date.accepted |
2008-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work deals with possibilities of cooperation between the family and school in solving aggressive behaviour in children. It includes analysis of conditions affecting the beginning, rise and development of aggressiveness and bullying, especially in schoolchildren, and possible solutions to problems withim the family, school and state institutions. The concept of the work is to be a guide for parents so that they can prevent developing negative characteristics and attiludes leading to aggressive behaviour. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1009265
|
|
dc.date.assigned |
2007-04-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
agresivita dětí
|
cs |
local.subject |
školní děti
|
cs |
local.subject |
rodina a škola
|
cs |
local.subject |
aggressiveness in children
|
en |
local.subject |
school children
|
en |
local.subject |
home and school
|
en |