dc.contributor.advisor |
Štěpánek, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Černich, Adam
|
|
dc.date.accessioned |
2021-10-04T11:58:55Z |
|
dc.date.available |
2021-10-04T11:58:55Z |
|
dc.date.issued |
2020-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50026
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá obrazovými prvky kamery, potažmo kameramana (barva, osvětlení, velikost záběru, pohyb kamery, ohnisková vzdálenost, rakurs, kompozice a délka záběru), a jak pomocí nich lze docílit výsledného filmu, odkazujícího na jiné umělecké dílo či styl malby. Tyto prvky porovnává v rámci tří zvolených filmů, jejíž výsledný "vizuál" je vždy zcela odlišný, avšak přesto unikátní. Dále obsahuje konkrétní srovnání citovaných obrazů s filmy skrze barevné palety, výstřižky z filmů a další komparace. Popisuje technické parametry, potřebné pro vznik dané kompozice, a zkoumá zdroje inspirace filmových tvůrců. |
|
dc.format |
78 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Kamera
|
cs |
dc.subject |
film
|
cs |
dc.subject |
malba
|
cs |
dc.subject |
barva
|
cs |
dc.subject |
obraz
|
cs |
dc.subject |
světlo
|
cs |
dc.subject |
velikost záběru
|
cs |
dc.subject |
pohyb kamery
|
cs |
dc.subject |
kompozice
|
cs |
dc.subject |
Johannes Vermeer
|
cs |
dc.subject |
Dívka s perlou
|
cs |
dc.subject |
Edward Hopper
|
cs |
dc.subject |
Shirley - vize reality
|
cs |
dc.subject |
Vincent van Gogh
|
cs |
dc.subject |
U brány věčnosti
|
cs |
dc.subject |
Film camera
|
en |
dc.subject |
movie
|
en |
dc.subject |
painting
|
en |
dc.subject |
color
|
en |
dc.subject |
picture
|
en |
dc.subject |
light
|
en |
dc.subject |
shot sizes
|
en |
dc.subject |
camera movement
|
en |
dc.subject |
composition
|
en |
dc.subject |
Johannes Vermeer
|
en |
dc.subject |
A Girl with a Pearl Earring
|
en |
dc.subject |
Edward Hopper
|
en |
dc.subject |
Shirley - Visions of Reality
|
en |
dc.subject |
Vincent van Gogh
|
en |
dc.subject |
At Eternity's Gate
|
en |
dc.title |
Obrazové výrazové prvky ve filmových dílech, inspirujících se tvorbou malíře |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical part: Visual expressive elements in films inspired by the work of the painter 2. Practical part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works, Minimal Length 20 minutes, Cinematography |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Liebenberger, Július |
|
dc.date.accepted |
2021-08-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work deals with the visual elements of the camera, or cameraman (color, lighting, shot sizes, camera movement, focal length, camera angle, composition and length of shot) and how they can achieve the resulting film look referring to another artwork or painting style. It compares these elements in three chosen films, the resulting "visual" of which is always quite different, but still unique. It also contains a concrete comparison of the cited paintings with selected movies through color palettes, film screens and various comparisons, describes the technical parameters needed for the creation of the composition and explores the inspiration sources of filmmakers. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Kamera |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Film Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
57296
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-07-29 |
|