Netradiční kamerové postupy ve filmu Případ pro začínajícího kata
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Liebenberger, Július
|
|
dc.contributor.author |
Szczotka, Daniel
|
|
dc.date.accessioned |
2021-10-04T11:58:55Z |
|
dc.date.available |
2021-10-04T11:58:55Z |
|
dc.date.issued |
2020-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50022
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce popisuje a analyzuje vyrazové prostředky použité kameramanem Janem Kališem ve filmu Případ pro začínajícího Kata (1969). Rozebírá jednotlivé scény v rámci kapitol a porovnává je s ostatními částmi filmu. Zaměřuje se zde zejména na rámování obrazu, pohyb kamery a vnitřní rytmus. Analyzuje netradiční metody, kterymi může byt práce s rychlostí závěrky, vícenásobná expozice nebo ojedinělé svícení. Tyto postupy se stávají motivem, ktery sjednocuje cely film. |
|
dc.format |
38 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Pavel Juráček
|
cs |
dc.subject |
Jan Kališ
|
cs |
dc.subject |
Případ začínajícího kata
|
cs |
dc.subject |
1969
|
cs |
dc.subject |
trezorové filmy
|
cs |
dc.subject |
dramaturgie obrazu
|
cs |
dc.subject |
analyza
|
cs |
dc.subject |
kamera
|
cs |
dc.subject |
Pavel Juracek
|
en |
dc.subject |
Jan
|
en |
dc.subject |
Kalis
|
en |
dc.subject |
Case for a Rookie Hangman
|
en |
dc.subject |
1969
|
en |
dc.subject |
dramaturgy
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
cinematography
|
en |
dc.title |
Netradiční kamerové postupy ve filmu Případ pro začínajícího kata |
|
dc.title.alternative |
Unusual camera methods in the movie Case for a Rookie Hangman |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štěpánek, Martin |
|
dc.date.accepted |
2021-08-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis describe and analyzes various forms of cinematic expressions used by a cameraman Jan Kalich in the movie Case for a Rookie Hangman. This work also evaluates specific chapter scenes and compares them with each other. Here it focuses particularly on composition, subtle camera movements and inner rhythm. On the other hand, the dissertation even researches and analyses unconventional methods - such as: shutter angle, multiple exposure, or unique lighting techniques. Those described methods/techniques creates an unified motif "gluing" the overall artistic vision of the film together. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Kamera |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Film Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
57283
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-08-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account