[NEOBHÁJENO] The Project of Developing and International E-Commerce Platform for Turkish Export Goods
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Özyürek, Mehmet Berk
|
|
dc.date.accessioned |
2021-10-04T11:58:52Z |
|
dc.date.available |
2021-10-04T11:58:52Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49941
|
|
dc.description.abstract |
THlavním cílem práce je spuštění projektu vytvoření webové stránky elektronického obchodování B2B. Jelikož se jedná o obchodní webové stránky, existuje mnoho různých způsobů, různých metod a oborů, jak vytvořit firmu od začátku. Proto je úspěšné podnikání vždy předmětem výzkumu. Chtěl jsem si položit otázku, jak můžeme vytvořit webové stránky elektronického obchodování od samého začátku a jaké jsou hlavní hybatelé a podpůrné nástroje. |
|
dc.format |
115 pages, 27131 words |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
e-Commerce
|
cs |
dc.subject |
e-Business
|
cs |
dc.subject |
Business-to-Business
|
cs |
dc.subject |
e-Commerce
|
en |
dc.subject |
e-Business
|
en |
dc.subject |
Business-to-Business
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] The Project of Developing and International E-Commerce Platform for Turkish Export Goods |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] The Project of Developing an International E-commerce Platform for Turkish Export Goods |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vaculčíková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2021-09-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of the thesis is to create a B2B e-Commerce website by executing a project. Since it is a business website, there are many different ways, different methods and disciplines to create a business from the beginning. That is why, having a successful business is always a subject of research. We wanted to ask the question of how we can create a e-Commerce website from the very beginning and what are the main drivers and supportive tools of e-Commerce. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Business Administration |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
58696
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2021-08-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account