[NEOBHÁJENO] Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Revayová, Lucie
dc.date.accessioned 2021-10-04T11:58:51Z
dc.date.available 2021-10-04T11:58:51Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49926
dc.description.abstract Diplomová práce byla zpracována za účelem analýzy stavu marketingové komunikace vybraného kadeřnického salónu a navržení jeho zlepšení. Práce je dělena na teoretickou část, praktickou část a část věnovanou projektu. Obsahem teoretické části je literární rešerše tematicky spojená s obsahem práce. V praktické části je zanalyzován současný stav podniku a jeho marketingové komunikace na internetu. Na základě zjištěných informací je vypracován projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti.
dc.format 62
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject kadeřnický salón cs
dc.subject marketing en
dc.subject communication marketing en
dc.subject social media en
dc.subject hairdressing salon en
dc.title [NEOBHÁJENO] Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] The Project of Social Media Marketing in the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2021-09-07
dc.description.abstract-translated The diploma thesis was prepared for the purpose of analyzing the state of marketing communication of a selected hairdressing salon and proposing its improvement. The work is divided into a theoretical part, a practical part and a part dedicated to the project. The content of the theoretical part is a literary research thematically related to the content of the work. The practical part analyzes the current state of the company and its marketing communications on the Internet. Based on the information obtained, a project is developed to improve the marketing communication of a selected company.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58671
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2021-08-20


Files in this item

Files Size Format View Description
revayová_2021_dp.pdf 1.171Mb PDF View/Open None
revayová_2021_op.docx 39.25Kb Unknown View/Open None
revayová_2021_vp.docx 32.81Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account