[NEOBHÁJENO] Role lesních mateřských škol a lesních klubů v předškolním vzdělávání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jirásek, Ivo
|
|
dc.contributor.author |
Krejčí, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2021-10-04T11:58:51Z |
|
dc.date.available |
2021-10-04T11:58:51Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49922
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřena na lesní mateřské školy a lesní kluby v České republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na historii, fungování, vzdělávání, vize a diferenciaci lesních mateřských škol a lesních klubů. Praktická část má kvalitativní výzkumný charakter. Prostřednictvím šesti rozhovorů a analýzy šesti školních vzdělávacích programů bylo mým záměrem zjistit, jaká je role lesních mateřských škol/lesních klubů v předškolním vzdělávání. Poté následuje stručný popis výsledků a vyhodnocení. V závěru hodnotím splnění cílů, a jakým způsobem mě toto téma ovlivnilo. |
|
dc.format |
87 s. (140 179 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Lesní mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
lesní klub
|
cs |
dc.subject |
alternativní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
kindergartens
|
en |
dc.subject |
forest clubs
|
en |
dc.subject |
alternative education
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Role lesních mateřských škol a lesních klubů v předškolním vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] The role of forest kindergartens and forest clubs in preschool education |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lukášová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2021-09-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is focused on forest kindergartens and forest clubs in the Czech Republic. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on the history, functioning, education, vision and differentiation between kindergartens and forest clubs. The practical part has a qualitative research character. My intention was to find out through six interviews and analysis of six school education programs what is the role of forest kindergartens / forest clubs in pre-school education. This is followed by a brief description of the results and evaluation. In the end, I evaluate the fulfillment of the goals and how this topic affected me. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
57125
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account