dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Tesaříková, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2021-10-04T11:58:51Z |
|
dc.date.available |
2021-10-04T11:58:51Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49914
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na inovaci prodejní politiky ve vybrané firmě. Daná organizace se zabývá prodejem automobilů, včetně následných služeb či servisu automobilů. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje poznatky, které se týkají marketingu, marketingového mixu, distribuce, typologií inovací a analytických metod, které jsou čerpány z odborné literatury a souvisí s danou tématikou. V praktické části je charakteristika vybraného podniku, včetně její organizační struktury. Dále jsou použity analytické metody jako PEST analýza makroprostředí, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza vnitřního a vnějšího prostředí. V poslední části je zprostředkováno dotazníkové šetření, které se týká prodejní politiky vybrané firmy. Celý projekt je zakončen na návaznost dotazníkového šetření na návrh inovace prodejní politiky časovou, nákladovou a rizikovou analýzou. |
|
dc.format |
92 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
inovace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
prodejní politika
|
cs |
dc.subject |
PESTLE analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Innovation
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Sales Policy
|
en |
dc.subject |
PESTLE analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter´s model of five competitive forced
|
en |
dc.subject |
Distribution
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Inovace prodejní politiky ve vybrané firmě |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] The Sales Policy Innovation of the Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2021-09-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master´s thesis focuses on the Innovation of sales policy in the selected company. The company deals with the sale of cars, including after-sales services or car repair service. The master´s thesis is divided into theoretical and analytical parts. The theoretical part includes knowledge related to marketing, marketing mix, distribution, typology of innovations and analytical methods, which are draw from the literature and related to the topic. In the analytical part, there are the characteristics of the selected company, including its organizational structure. Analytical methods such as PEST analysis of the macroenvironment, Porter´s model of five competitive forced and SWOT analysis of the internal and external environment are also used. In the last part, a questionnaire survey concerning the company´s sales policy is mediated. The whole project concludes with the connection of the questionnaire survey to the proposal of the Innovation of the sales policy by time, cost, and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
58646
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2021-08-20 |
|